به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه کتاب در اداره ارشاد اسلامی هشترود گشایش یافت در این نمایشگاه کتاب‌ها با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

این‌نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل اداره ارشاد با موضوعات رمان، مذهبی، کودک، هنری، علمی و آموزشی دایر است.

 

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب هشترود با بیان اینکه اکثر تجهیزات کتابخانه‌های هشترود قدیمی و فرسوده هستند خواستار تجهیز و تکمیل آن‌ها به سیستم‌های روز شد.

 

او  گفت: از خیرین علی الخصوص خیرین شهرستان هشترود که در سایر نقاط کشور هستند درخواست می‌کنیم نسبت به احداث کتابخانه نوین با امکانات و تجهیزات بروز اقدام کنند.

 

او  بر تجهیز و احداث کتابخانه در مدارس تازه احداث شده هم تاکید نمود.

 

او گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم و تأثیرگذار متولیان فرهنگی، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقه‌مندان است.

 

امام جمعه هشترود گفت: امروز اوقاف فراغت دانش آموزان بیشتر با فضای مجازی پر شده است و دشمن تمام سعی خود را برای دور نگه داشتن کودکان و فرزندان از مسائل فرهنگی انجام داده است که تنها راه آشنایی جوانان با پیشینه تاریخی کشور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

 سومین نمایشگاه کتاب هشترود به مناسبت هفته بسیج و با ۵۰ درصد تخفیف تا ۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل اداره ارشاد با موضوعات رمان، مذهبی، کودک، هنری، علمی و آموزشی دایر است.

برچسب ها: کتاب ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.