یادآوره شهدای میمند در روستای میمند بخش فارغان شهرستان حاجی آباد برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در یادآوره شهدای روستا و دهنه میمند گفت: ما با برگزاری اینچنین یادآوره‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید تلاش کنیم که شهدا بیش از پیش در جامعه ما به یک نماد قدرت، عزت، سربلندی و افتخار و عظمت ملت تبدیل شوند و اکنون این ماموریت من و شما مردم است که سعی کنید شهدا را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم تا از راه و روش زندگی شهدا از در زندگی‌شان استفاده کنند.

شهید ابرهیم هادی‌ها معرفی شدند و تبدیل شدند به یک نماد، ما نیز در روستا‌ها شهدای زیادی داریم که باید معرفی اشان کنیم تا تبدیل به یک نماد و فرهنگ شوند.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: امروز دشمن با تمام توان و قوا به جنگ فرهنگ شهید و شهادت و آرمان و ارزش‌های الهی ملت ایران آمده، دشمن به جنگ انقلابی آمده که بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای بقای آن جنگیدند و شهید شدند.

امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی برای محو فرهنگ ایثار و مقاومت با همه توان خود به میدان آمده و قطعا ما باز هم او را با فرهنگ بسیجی و شهادت شکست خواهیم داد.

در این مراسم دانش آموزان بسیجی به اجرای سرودی با موضوع شهدا پرداختند. فرزند شهید عبادالله آتش جامه از شهدای روستای میمند نیز دل نوشته و دکلمه‌ای راخواندند.

در پایان این یادواره از چهار خانواده شهید دهنه و روستای میمند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.