مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از انتخاب شعار ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع خدمتی به مناسبت فرارسیدن هفته پرستار در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

علی درخشان اظهار داشت: بر مبنای تقویم ملی ایران، ۹ آذرماه امسال همزمان با ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار نامگذاری و بر این اساس با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پرستاری، پنجم تا ۱۱ آذرماه به عنوان هفته پرستار تعیین و روز‌های این هفته اعلام شده است.

وی افزود: «پرستاری، بسیج، جهاد خدمت» عنوان شنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

درخشان اضافه کرد: برای روز‌های یک شنبه ششم و دوشنبه هفتم آذرماه نیز به ترتیب عناوین «پرستاری جامعه نگر، پیشکسوتان» و «پرستاری، دانشجو آینده ای» انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: عناوین «پرستاری، رفع موانع خدمتی» برای سه شنبه هشتم و «پرستاری سیره زینبی (س)» برای روز چهارشنبه نهم آذرماه خواهد بود.

درخشان «پرستاری تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا» و «پرستاری، بصیرت حرفه ای» را به ترتیب عناوین روز‌های پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم آذرماه ۱۴۰۱ برشمرد.

درخشان ادامه داد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی در ایام این هفته به مناسبت هفته پرستار در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و در شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار