استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و بهورز را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و بهورز را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام بدین شرح است:

«نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب (س) به‌نام روز پرستار و بهورز نشان‌دهنده ارزش والای این شغل شریف است، پرستاران وظیفه‌شناس ایران اسلامی با الگو گرفتن از این بانو که اولین پرستار سرزمین کربلا و قیام عاشورا محسوب می‌شود، تابلویی از ایثار، فداکاری، صبر و دلسوزی را در برهه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

نزدیک به دوسال است که جامعه بشری در التهابات ناشی از بیماری کرونا روز‌های سخت و گاهی طاقت‌فرسایی را می‌گذراند، دستان شفابخش پزشکان و پرستاران مرهمی بر درد‌های بیماران شده است، پرستاران همواره ایثارگرانه در ایام مختلف تمام سختی‌ها را به جان خریده و تلاش می‌کنند تا بیماران در شرایطی مطلوب دوران نقاهت خود را در بیمارستان سپری کنند، این ایثار و از جان گذشتگی در دوران کرونا بیش از پیش ظهور و بروز داشت.

قطعا قدردانی از زحمات انسان‌هایی که آسایش و آرامش خود را ایثارگرانه فدای خدمت به همنوعان خود می‌کنند و حتی در این راه جان خود را نیز به مخاطره می‌اندازند، کاری بسیار دشوار است، مدافعان سلامت و به ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا به تاسی از حضرت زینب (س) صبورانه در این ایام در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و در این راه تمامی خطرات و سختی‌ها را نیز به جان خریدند.

نظام سلامت ایران اسلامی، همواره تجلی همدلی و اتحاد در عرصه بهداشت و درمان بوده است و پرستاران در این بین کانون تعهد، نظم‌دهی، پیوستگیِ تیم درمان و آگاه‌ترین فرد به وجوه مختلف بالینی و روحی بیمار هستند.

مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری همواره خود را مدیون حضور پرشور و بی‌منت جامعه پرستاری در عرصه مبارزه با کرونا می‌دانند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این قشر خدوم را یاری می‌کنند، قطعا یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت هیچ‌گاه از خاطرمان پاک نخواهد شد و خود را مدیون فداکاری و ایثار این قشر در ایام شیوع ویروس کرونا می‌دانیم.

اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، این روز را به تمام فعالان و تلاشگران این عرصه به‌ویژه پرستاران گرانقدر چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار