جشن روز پرستار همراه با آئین تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و برگزیده دانشگاه علوم‌پزشکی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  آئین تجلیل از پرستاران برتر و برگزیده استان چهارمحال و بختیاری، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در سالن همایش های مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این مراسم از ۱۵۵ پرستار برگزیده استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد .

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از این تعداد پرستار، ۱۲ نفر به عنوان برتر کشور معرفی شده اند که تهران در مراسمی تجلیل خواهند شد .


بیشتر بخوانید


او افزود:ارتباط موثر با بیمار و ارائه خدمات مراقبت بویژه در دوران مدیریت بحران کرونا از شاخص های انتخاب پرستاران برتر امسال بود.

هم اکنون ۲ هزار و ۱۰۰ کادر پرستاری شامل اتاق عمل، هوشبری، پرستار و کمک پرستار در مراکز بیمارستانی تابعه این دانشگاه مشغول به خدمت هستند که با احتساب شاغلین در واحد‌های معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این تعداد به حدود ۳ هزار نفر می‌رسد.

در این مراسم همچنین به پاس تقدیر از خدمات شبانه روزی پرستاران بویژه در اپیدمی کووید ۱۹ از دو عنوان کتاب رونمایی شد.
کتاب "تاجران عشق" اثر دکتر محمد برزوئی و کتاب "جرعه های نفس" مجموعه خاطرات و مخاطرات کرونا به روایت مدافعان سلامت مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س) شهرکرد به قلم فرانک علیدوستی شهرکی است.

برپایی نمایشگاه عکس مدافعان سلامت از دیگر برنامه های مراسم روز پرستار در شهرکرد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار