رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن پنجم جمادی الاول، روز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن پنجم جمادی الاول، روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت عاشورا حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه فرهیخته پرستاری استان بویژه پرستاران خدوم این مجموعه تبریک گفت.

او افزود: همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سال‌های گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس، شاهدی بر بلوغ حرفه‌ای و تعهد این گروه فرهیخته می‌باشد، اما با شیوع بیماری کرونا در مدت قریب به دو سال گذشته موجب شد تا ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش بیشتر آشکار و نمایان شود.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: پرستاری عجین شده است با ایثار، گذشت، صداقت، پاکی و اخلاص و آنجا که سخن از گذشتن از سلامت، جان و دوری از پدر، مادر، همسر و فرزندان دلبند برای نجات جان و خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان به میان می‌آید نام کادر درمان و در راس آن، پرستار است که خوش می‌درخشد.

او ادامه داد: مقام معظم رهبرى (مدظله العالى) به خوبی پرستاران را توصیف کرده و از آنان بعنوان درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان، مونس لحظه‌‏هاى درد و رنج انسان‌هایی یاد کردند که نیاز به مونس و پرستار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار امیدواری کرد: مردم به عنوان اصلی‌ترین رکن در تامین و حفظ سلامتی و موثرترین عامل در شکست زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا و مسئولین به عنوان سیاست گذاران و حامیان اصلی جامعه بیش از پیش برای کمک، رفاه و توجه به خواسته‌ها و مطالبات این قشر تلاش نمایند.

شیرانی در پایان پیام، خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار