سرپرست اداره راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اجرای طرح ملی نهضت مسکن در رفسنجان به ۵۰۰ هکتار زمین نیاز دارد.

رضا حافظی سرپرست اداره راه و شهرسازی استان کرمان در دیدار با حسین رضایی سرپرست فرماندرای رفسنجان گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر متقاضی ساخت مسکن ملی در شهرستان رفسنجان هستند که از این تعداد، ۵ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط ساخت این مسکن هستند و ۹۰۰ نفر مدارک لازم را در سایت مسکن ملی بارگذاری کردند.

او افزود: برای اجرای این طرح ملی، نیاز به ۵۰۰ هکتار زمین در این شهر است تا بتوان افراد فاقد مسکن را خانه دار کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص تأمین زمین در شهر رفسنجان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن بیان کرد: در رفسنجان قصد داریم زمین باکیفیت و مطلوب را برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن تأمین کنیم که با اجرای طرح جامع شهری این زمین‌ها تامین خواهد شد و برای هر ۲ نفر، یک قطعه زمین در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: با اجرای طرح جامع شهری، زمین‌های روستا‌های اطراف شهر به این طرح ملحق می‌شوند و از مزایای شهروندی بهره مند می‌شوند.

حافظی تصریح کرد: طرح جامع شهری در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال تأمین زمین برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن که نیاز به ۵۰۰ هکتار است به نتیجه نهایی برسد.

او افزود: بحث نهضت مسکن ملی در شهرستان انار، بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال اجرا است که در این خصوص، ۲ قطعه زمین تأمین شده که یکی از این زمین‌ها به مساحت ۲۷۰ هکتار است.سرپرست اداره راه و شهرسازی استان کرمان

بیان کرد: در این قطعه‌ها تعدادی از افراد در حال احداث مسکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار