وزیر نیرو امروز با صدور پیامی پیشرفت قابل قبول و بالای ۴۰ درصدی طرح های آبرسانی به روستا‌های محروم استان از اهتمام مجریان این طرح قدردانی کرد.

 علی اکبر محرابیان گفت: اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی و ارتقا و توسعه خدمات آبرسانی، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در هفت هزار و ۱۳۸ روستای محروم و دارای تنش آبی کشور، با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

او گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور در استان همدان ۴۰ درصد گزارش شده عملکرد آن استان در تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی مطلوب ارزیابی شده است.

در پی صدور این پیام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با قدردانی از پیگیری‌های انجام شده از سوی مجریان امر گفت: در نظر داریم ترتیبی اتخاذ شود تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم، در تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی با اولویت روستا‌های فاقد آب تسریع صورت گیرد.

طرح های آبرسانی به روستا‌های محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب استان درحال اجرا است که ۱۶۰ روستا با اعتباری بیش از ۵۰۹ میلیارد تومان با برنامه زمانبندی سه ساله از بهمن سال گذشته در سطح روستا‌های محروم استان آغاز شده است.

تاکنون ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب چهار هزار و ۵۲۰ خانوار روستایی از طرح‌های آبرسانی بهره مندشدند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.