مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز بسیج سازندگی استان به امکانات و ماشین آلات سنگین اقدامات و پروژه های، آسفالت راه روستایی، آسفالت راه بین مزارع هم اکنون در شهرستان‌های مرزی در حال انجام است.

  روابط عمومی سپاه سلمان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: اکنون یک جهاد آبرسانی وسیع در سطح استان در عرصه عمرانی در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه استان و قرارگاه قدس سپاه معین و یاریگر فعالیت گروههای جهادی در طرح آبرسانی است و در شهرستان های مختلف در حال انجام وظیفه هستند.

ملایی بیان کرد: برنامه های ساخت مسکن برای محرومان به ویژه در چابهار و مرمت و زیباسازی خانه ها برای حاشیه شهرها از اقداماتی است که توسط گروههای جهادی و با کمک گروههای جهادی در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز بسیج سازندگی استان به امکانات و ماشین آلات سنگین اقدامات و پروژه های، آسفالت راه روستایی، آسفالت راه بین مزارع هم اکنون در شهرستان های مرزی در حال انجام است.

این مسئول ساخت مدارس را از فعالیتهای مهم دیگر این مجموعه برشمرد و گفت: ساخت مدارس یک کلاسه و پروژه های کلان مدرسه با کمک گروه های جهادی و خیران در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار