معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۶۵ برنامه طی هفته بسیج در رده‌های مختلف بسیج و سپاه سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود.

سردار عوضعلی فقیری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج  گفت: تبیین مکتب بسیج و حماسه آفرینی‌ها و مجاهدت در این ۴۳ سال انقلاب و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی در اولویت برنامه‌های هفته بسیج امسال قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان افزود: ترویج گفتمان ولایت و رهبری، امید آفرینی و ایستادگی و صلابت بسیجیان بیش از ۱۶۵ عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های هفته بسیج قبل از هفته بسیج، حین هفته و پایان هفته اجرایی می‌شود، در حوزه علمی و فناوری ۱۵ برنامه، جهاد تبیین و بصیرت افزایی ۹ برنامه و برنامه‌های ورزشی ۱۲ برنامه انجام خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: رزمایش جهادی فاطمی شنبه در قالب توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: جشنواره اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروژه‌های جهاد سازندگی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های جهاد تبیین و تجمع بسیجیان از اقشار مختلف به ویژه در زاهدان طی هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: آزادسازی زندانیان معسر، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر، برگزاری مسابقات قرآنی، نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سردار در ادامه روزشمار هفته بسیج را تشریح کرد و گفت: ۷ میز خدمت در مدت فوق برگزار خواهد شد تا از مشکلات و مشائل مردم گره گشایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار