رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: رویداد "یکصدا ایران" با حضور ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموز دهه هشتادی به مدت سه روز در کانون فرهنگی هنری حیات طیبه زاهدان آغاز شد.

مصطفی سیاسر ا بیان اینکه این رویداد با هدف تیم‌سازی هنری و تولید محتوا برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد ۱۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی دهه هشتادی سیستان و بلوچستان در چهار رشته هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، چندرسانه‌ای و ادبیات شرکت دارند.

وی ادامه داد: هنر‌های تجسمی شامل طراحی پوستر، تصویرسازی و عکاسی، هنر‌های نمایشی شامل استندآپ و تئاتر صحنه‌ای و میدانی، چندرسانه‌ای شامل پادکست، ویدئوکست و تولید فیلم کوتاه، ادبیات شامل روایت نویسی و داستانک می‌شود.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهار نفر از اساتید برجسته کشوری این دوره محمدرضا خردمندان در حوزه تصویری و چندرسانه‌ای، صابر شیخ‌رضایی در حوزه تجسمی، مهران رجبی در حوزه ادبیات و نویسندگی و ارسلان محبی در حوزه هنر‌های نمایشی هستند.

وی بیان کرد: همچنین این رویداد باحضور محسن دوباشی مسوول واحد پیشرفت و نوآوری‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور در این رویداد برگزار خواهد شد.

سیاسر اظهارداشت: جمعی از منتور‌ها و راهنما‌های هنری نیز شرکت‌کنندگان را در تولید آثار هنری کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد عرض اندام دهه‌هشتادی‌های انقلاب اسلامی در میدان پیشرفت و سازندگی ایران قوی برای امروز و آینده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار