شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۱۴۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحدی ایستاد.

چهارشنبه (۲۵ آبان) شاخص کل بورس با رشد ۱۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۵۳۸ واحد قرار گرفت.با اتمام بازار نیزشاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۱۴۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحدی ایستاد

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان رسید. «خگستر»، «شستا» و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وپارسان»، «وغدیر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۶۹۷ روی پله ۴۰۱ هزار و ۴۶۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۱۱۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۴۷ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار میلیارد سهم به ارزش ۴۶۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۲۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فراورده نفتی» و «مواد دارویی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های بکام، دجابر و دامین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های خوساز، لبوتان و واعتبار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غدیس، ددانا و نطرین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت شاروم، سدبیر و فولای بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا، فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، صگل ۰۳۹ و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، اوصتا و دارا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند ۴، پالایش و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، کمند ۴ و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۱۱۳۴ و اراد ۸۳۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نخل ۲، نخل ۴ و دی بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار