در هفت ماهه نخست سال با مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار استان همدان ایجاد اشتغال شد.

 محمدرسول شیخی زاده, مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در هفت ماهه نخست سال نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام شد.

او گفت: اکنون ۴۰ درصد از زنان زیرپوشش کمیته امداد استان همدان، سرپرست خانوار هستند که سرپرستی ۳۴ هزار خانواده را عهده‌دار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت:در هفت ماهه نخست سال با مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال شد، گفت: افزایش اعتماد به نفس و ارتقای سطح زندگی از جمله اهداف فرآیند توانمندسازی است که در این زمینه همکاران امداد ضمن حفظ کرامت زنان و دختران سرپرست خانوار، به آن‌ها می‌آموزند که چگونه با شناسایی تمامی منابع موجود استعداد‌های خود و اعضای خانواده را شکوفا کرده و در جهت بهره‌برداری اقتصادی آن را توسعه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار