احتمال رونمایی از سامسونگ گلکسی A۵۴، ۵G در آینده‌ای نزدیک

بر اساس اخبار دریافتی احتمال دارد شرکت سامسونگ، گلکسی A۵۴، ۵G در دمای ۳c را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی A۵۴، ۵G احتمالا به زودی در چین عرضه خواهد شد. این دستگاه در پایگاه داده گواهی ۳C چین برای تایید چند جزئیات ظاهر شده است؛ این لیست حاکی از آن است که احتمال دارد این محصول به زودی در بازار چین عرضه شود.

دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-A۵۴۶۰ که در ۳C ظاهر شده است، Galaxy A۵۴، ۵G آینده است. این لیست نشان می‌دهد که این دستگاه دارای ۵G بوده و احتمالا از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند. جعبه خرده فروشی گلکسی A۵۳ شارژر ندارد، از این رو این احتمال وجود دارد که A۵۴ بدون شارژر داخل جعبه عرضه شود.

گوشی‌های سلف سری گلکسی A۵x دو ماه پس از اولین بار در پایگاه داده ۳C رونمایی شدند. برای یادآوری، A۵۲ در ژانویه ۲۰۲۱ در ۳C ظاهر و در مارس همان سال به طور رسمی عرضه شد. در سال ۲۰۲۲، گلکسی A۵۳ در ژانویه ۳C رونمایی و در ماه مارس معرفی شد. اکنون که گلکسی A۵۴، ۵G در ماه نوامبر گواهینامه ۳C را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که ممکن است در ژانویه ۲۰۲۳ رسمی شود.

مشخصات Samsung Galaxy A۵۴، ۵G: آنچه تاکنون شناخته شده است

شایعات هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات گلکسی A۵۴، ۵G درز نکرده‌اند. انتظار می‌رود باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در خود جای دهد که ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خود است.

انتظار می‌رود گلکسی A۵۴، ۵G دارای یک واحد دوربین سه گانه باشد که عنوان آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. احتمالا این دوربین با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد بود، اما بعید است که دارای سنسور عمق باشد. A۵۴، ۵G ممکن است تا چهار سال ارتقاء سیستم عامل را دریافت کند. از آنجایی که با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود، چند سال بعد می‌تواند سیستم عامل اندروید ۱۷ را ارتقاء دهد.


بیشتر بخوانید 


منبع: gizmochina

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار