حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی:

تشییع شهید رئیسی برای دوستان و دشمنان پیام معناداری داشت

مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در مرقد امام برگزار شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با بیان اینکه مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی، پیامی برای تمامی دوستان و دشمنان داشت، گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم بدان معناست که ملت ایران به عهد خود با امام و مقام معظم رهبری پایبند بوده و این آرمان‌ها امروز بدون تزلزل در حال تحقق است.

مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره)، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سایر مسئولان و دانشگاهیان کشور در محل مرقد مطهر امام (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی بیان کرد: در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام و مقتدای امت و مجدد اسلام و دین در عصر حاضر در حرم ملکوتی امام راحل (ره) گردهم آمده‌ایم.

وی افزود: مجموعه مدیران و رؤسای دانشگاه‌های کشور در سالگرد ارتحال امام (ره) برای تجدید میثاق با ایشان به مرقد مطهر امام راحل (ره) آمده‌اند. اگر امروز به راهی که در این چند دهه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی کرده‌ایم بنگریم، مسیری نورانی و در حال صعود را ملاحظه می‌کنیم.

رستمی بیان کرد: امام خمینی (ره) نهضت را زمانی با این ملت آغاز کرد که ظلم و تبعیض هم ایران و هم دنیا را فرا گرفته بود. در این چند دهه در زمان امام راحل و در زمان رهبری امام حاضر مقام معظم رهبری، آنچه دیده می‌شود، حماسه‌ای است که ملت ایران تحت زعامت امام (ره) و مقام معظم رهبری آفریده‌اند.

وی گفت: امروز اگر به گذشته نگاه کنیم، نصرت الهی را به ملت ایران می‌بینیم. امروز در حالی به صحنه بین‌الملل می‌نگریم که استکبار جهانی در آخرین نفس‌های حضور منحوس خود در حال دست و پا زدن است. پنجه مقاومت که الهام گرفته از انقلاب اسلامی است گلوی استکبار را در منطقه فشرده است و از دست مستکبران نیز هیچ کاری جز کودک‌کشی برنمی‌آید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: نهضت امام (ره) که احیای کلمه الله و اسلام ناب بود، به خوبی تحقق یافته است. آنچه در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی گذشت، پیامی به تمامی دوستان و دشمنان داشت. ایشان یکی از شاگردان امام (ره) و مقام معظم رهبری بود و مردم در مراسم تشییع ایشان حماسه آفریدند.

وی اظهار کرد: سوگ عظیمی که در مراسم رحلت امام خمینی (ره) و مراسم تشییع شهید سلیمانی مشاهده کردیم، در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی نیز مشاهده شد. این بدان معناست که ملت ایران به عهد خود با امام و مقام معظم رهبری پایبند بوده و این آرمان‌ها امروز بدون تزلزل در حال تحقق است.  

رستمی بیان کرد: ملت ایران نشان داده علیرغم تمامی سختی‌های موجود و دشمنی دشمنان، ارتباط وثیقی با امام خود دارد. درود خدا بر روان پاک امام راحل خمینی (ره) که مجدد اسلام در دنیای امروز بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار