دبیر جامعه روحانیت شیراز تشکیل قرارگاه فرهنگی در جنگ ترکیبی را کارآمد دانست و گفت: فریب‌خوردگان امروز در اغتشاشات اخیر، دانش‌آموزان مدارس هستند و اگر قرارگاه فرهنگی به موقع تشکیل شده بود شاهد این وضعیت نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین طاهری در نشست مدیران و مسئولان فرهنگی استان فارس با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که در شیراز برگزار شد، گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصادی و فرهنگی بر تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و اقتصادی تاکید ویژه شده است، زیرا تشکیل این قرارگاه‌ها موجب تحقق اهداف خواهد شد.

او با اشاره به نقش تشکیل قرارگاه‌ها در دوران دفاع مقدس افزود: در ابتدای جنگ در غرب کشور مشکلات و حملاتی داشتیم و با تشکیل قرارگاه سیدالشهدا (ع) تمام حرکت نیرو‌های رزمنده کنترل شد و در دوران دفاع مقدس تشکیل قرارگاه‌ها بسیار اثرگذار بود.

طاهری تشکیل قرارگاه فرهنگی در جنگ ترکیبی را کارآمد دانست و گفت: قرارگاه فرهنگی باید زودتر از این‌ها به شکل منسجم تشکیل می‌شد. امروز حضور معترضین نوجوانان، نشان می‌دهد در حق معلم و دانش‌آموزان ظلم شده است و فریب خوردگان امروز دانش‌آموزان مدارس هستند و اگر قرارگاه فرهنگی به موقع تشکیل شده بود، شاهد این وضعیت نبودیم.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز در پایان گفت: از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی برای کمک به آموزش و پرورش باید استفاده شود که متعاقب آن بسیاری مشکلات حل خواهد شد و دانش‌آموزان برای اینده نظام حفظ می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.