مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران تاکید کرد آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند.

سید محمد مرندی درباره مداخله آشکار غرب در مسائل داخلی ایران گفت: ایران معتقد است زمانی که بایدن می‌گوید به زودی ایران را آزاد می‌کند این به خوبی آنچه را که آمریکا به دنبال آن است آشکار می‌کند. رژیم آمریکا یک رژیم سرکوبگر و بیرحم است.

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: نخست وزیر کانادا حکومت ایران را یک رژیم خودکامه می‌خواند. اما باید بگویم ایرانی‌ها دولت کانادا را رژیمی می‌دانند که هیچ مشروعیتی ندارد. این رژیم متهم به حمایت از عربستان در کشتار در یمن و حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه ما است. این رژیم تلاش می‌کند خواسته‌های خود را به جهانیان تحمیل کند. انقلاب در ایران درباره استقلال، آزادی و شرافت بود.

او افزود: در چند دهه گذشته آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرده است. آمریکا از سازمان‌های تروریستی حمایت کرده است. آن‌ها از طریق ابزار‌های سایبری ضد ایران استفاده کرده اند. آمریکا در این اقدامات با اروپایی‌ها شریک است. هدف این اقدامات تضعیف ایران است. آمریکایی‌ها ضد ایران تحریم وضع کرده اند. آن‌ها جنگ‌های روانی ضد ایران به راه انداخته اند. آن‌ها از تروریست‌ها حمایت کرده اند. آن‌ها به طور مستقیم از اغتشاشگران حمایت کرده اند. اعضای این گروه‌ها اعتراف کرده اند که به طور مستقیم از طرف آمریکا حمایت شده اند. آن‌ها بسیار بیرحم بوده اند و شمار زیادی از افسران پلیس را به قتل رسانده اند. آن‌ها سه نفر را دیروز به قتل رساندند.

مرندی تصریح کرد: با این وجود کشور‌های غربی خود را حامی حقوق بشر اعلام می‌کنند. امروز شاهد تظاهرات گسترده ضد آمریکا در ایران و از جمله تهران بودیم. میلیون‌ها نفر در این تظاهرات در سراسر ایران شرکت کردند و رسانه‌های غربی حتی بخشی از تصاویر این تظاهرات را پخش نکردند.

آمریکا با افزایش بحران‌های داخلی به سرعت در حال افول است

او تاکید کرد: آمریکا به سرعت در حال افول است. ایران در حال رشد و ترقی است. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به روشی عاجزانه تلاش می‌کنند از طریق تروریسم و از طریق تبلیغات و از طریق دخالت در امور سیاسی داخلی، ایران را تضعیف کنند. اما آن‌ها شکست خورده اند. آن‌ها در آینده حتی توانایی خود را در این رابطه از دست می‌دهند و تضعیف می‌شوند. ایران هم اکنون دیگر مدتهاست که اولویت آن‌ها نیست. آن‌ها هم اکنون با چین و روسیه مقابله می‌کنند. آن‌ها در آینده نمی‌توانند منابع مالی لازم را برای مقابله با ایران داشته باشند. با افزایش بحران‌های اقتصادی در اروپا و افزایش مشکلات مالی در آمریکا می‌توانیم شاهد این موضوع باشیم.

استاد دانشگاه تهران درباره سخنان اخیر رئیس جمهور کشورمان که گفته بود «ایران گاو شیرده نخواهد بود» اعلام کرد: دلیل اینکه آمریکا در سال ۱۹۵۳ در ایران کودتا انجام داد به خاطر اهمیت ژئوپولتیکی ایران و همچنین به خاطر نفت ایران بود. آمریکا هم اکنون کنترل کشور‌های عربی را در منطقه خلیج فارس در اختیار دارد. انقلاب استقلال و عزت را به همراه آورد. آنچه که انقلاب را در ایران زنده نگه داشته است حمایت عمومی مردم است. رئیس جمهور رئیسی خودش اعلام کرد در بین مردم عادی ایران محبوب است. رهبر ایران محبوب‌تر از همه است. دلیل این موضوع این است که آن‌ها زندگی ساده‌ای دارند. افرادی که مخالف آن‌ها هستند و سازمان دهنده‌های این اعتراضات هستند چه از نظر مالی و چه از نظر ایدئولوژیکی به غرب وابسته هستند. در حالیکه آمریکا تلاش می‌کرد در چشم ایرانیان خود را به عنوان قدرت مطلق نشان دهد به نظرم این موضوع روز به روز کاهش یافته است. ما هم اکنون به طرف وضعیتی در جهان حرکت می‌کنیم که نظم جهانی در حال تغییر است. ما شاهد وضعیتی هستیم که غرب در حال افول است. ما شاهد قدرت گرفتن جنوب و شرق آسیا هستیم. همه شاهد این موضوع هستند.

ناآرامی‌های ایران با دروغگویی غرب آغاز شد

مرندی در پاسخ به اینکه آمریکا تاچه اندازه در ناآرامی‌های ایران دست دارد، گفت: در حقیقت تظاهرات وجود ندارد. تظاهرات تنها دو تا سه روز پس از مرگ مهسا امینی وجود داشت. این تظاهرات به خاطر آن بود که رسانه‌های فارسی زبان که مقر آن‌ها در کشور‌های غربی است درباره وقایع ایران دروغگویی کردند. آن‌ها به ایرانی‌ها گفتند که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته و این موضوع سبب مرگ وی شده است. این موضوع سبب شد مردمی که در کشور دروغ‌های آن‌ها را باور کرده بودند راهی خیابان‌ها شوند. اما بعدا معلوم شد این اتهاماتی واهی است و این اقدامات آن‌ها تلاشی در جهت ایجاد بی ثباتی است. تصاویر دوربین‌های مداربسته که منتشر شد نشان داد به وی هیچ آسیب فیزیکی وارد نشده است. به دستان وی دست بند زده نشده بود و او زندانی نشده بود. سپس گزارش کالبدشکافی منتشر شد و بسیاری از پزشکان مشهور که شواهد را بررسی کردند اعلام کردند او هیچ آسیب دیدگی فیزیکی نداشته است. سپس معلوم شد زمانی که وی کودک بوده است یک عمل جراحی بر روی مغزش انجام شده است. اما پدر وی در ابتدا این موضوع را منکر شد. زمانی که این موارد منتشر شد تظاهرات فروکش کرد. سپس شاهد اغتشاشات بودیم.

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در پایان تاکید کرد که آن‌هایی که در غرب هستند مدعی هستند که این اغتشاشات را هدایت می‌کنند. گروه‌های تروریستی کرد که در شمال عراق هستند و سلطنت طلبان که در اروپا و آمریکا هستند و سازمان منافقین که در دهه ۱۹۸۰ در کنار صدام ضد ایران جنگیدند همه آن‌ها اعتراف کرده اند که در اعتراضات در ایران و حملات تروریستی دست داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
آقای مرندی آیا جایی و روشی برای باز خواست و مجازات مداخله کنندگان در امور داخلی ایران وجود ندارد؟
چرا سرکوب تجزیه طلبان در شمال عراق با وجود تداوم تحرکات آنان ادامه نداشت ؟
چرا ایران گاهی اوقات تند و گاهی نرم عمل می کند و همین باعث سوء تفاهم و سوء استفاده دشمنان می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
فحش‌های رکیک اغتشاشگران در اغتشاشات علاوه‌بر نشان دادن پستی و باطن آلوده اپوزیسیون جمهوری اسلامی بیانگر ضعیف بودن آنها نیز می‌باشد. امام باقر(ع) فرموده‌اند فرد ضعیف در مواجهه با فرد قوی و قدرتمند فحاشی می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگر و آشوبگر و ارازل و اوباش ، اپوزسیون نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
به این تعداد دانشجوی هتاک و آشوبگر که به هیچ منطقی جز جنجال و رفتارهای خشونت‌آلود پایبند نیستند باید شک کرد. این رفتارها تحت هر شرایطی محکوم است و اغتشاشگر باید به مجازات برسد و ادب بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
یکی از مهم‌ترین درس‌های اغتشاشات اخیر، یادآوری ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای برای همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و بومی‌‌سازی پلتفورم‌های فضای مجازی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
پوچ بودن شعارهای آزادی‌طلبانه غرب و غربی‌ها به جایی رسیده که اگر بخواهی تصویر فرزندت آرتین همنام کودک 5 ساله باقی مانده از یک خانواده شهید در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را در اینستاگرام منتشر کنی و تولدش را تبریک بگویی اجازه نداری و حذف می‌شود ولی برای آموزش جنگ شهری و هر نوع فعالیت تروریستی مشکلی به وجود نمی‌آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
جناب دکتر ظریف! جوانی که در دانشگاه وقیحانه سعی می‌کند حجاب بانوی مومنه را به سبک دژخیمان رضاخان دیکتاتور از سرشان بکشد و دست به تخریب در دانشگاه می‌زند و یا به فرستاده دولت جهادی که با کمال متانت برای استماع نقطه نظرات دانشجویان به دانشگاه آمده فحاشی می‌کند دانشجو است یا فتنه‌جو؟ چرا تمام‌قد از چنین افرادی دفاع می‌کنید؟ لطفا به پرونده قطور دشمن شادکن خود نیفزایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
سخنان مغرضانه‌ای را که بی‌بی‌سی، من و ‌تو، شبکه خبیث سعودی و آمریکایی وروزنامه‌های زنجیره‌ای، علیه نظام نگفته و ننوشته‌اند‌، تلویزیون خودمان با دعوت از اعوان و انصار فتنه مثل قوچانی می‌خواهد به گوش ملت برساند! واقعاً متأسفم برای رسانه ملی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
پروژه‌ تجزیه ایران در شبکه تروریستی آل‌سعود/ بیش از ۱۲۰ مصاحبه با تجزیه‌طلب‌ها در ۵۰ روز
شبکه ایران‌اینترنشنال در ۵۰ روز گذشته با ۲۵ چهره تجزیه‌طلب بیش از ۱۲۰ بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه را افشا می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
عنتر نشنال و پشتیبانانش باید پاسخگو شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
تروریست های مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه و چطور وارد سوریه و عراق شدند؟
چه کسانی از سال 2011 تاکنون تروریست های آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره را وارد سوریه و عراق کرده است؟ سران بی ادب ترکیه جنایتکار با دریافت رشوه و یا پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۲:۳۱
اروپا قابل احترام نیست به اروپا اعتماد نکنید اروپا دشمن شماره یک نظام است .
اروپا از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا است و هم از آمریکا دستور می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
حمایت ترکیه جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و داعش است
حمایت جمهوری آذربایجان جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و داعش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
باید جنایت اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا و متحدانش از جنایات اغتشاشاگران حمایت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
ابتدا باید به نادانها و منافقان داخلی واضح معرفی شوند ، پشتیبان هایشانبا سند برملا شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پس مذاکره با انگلیس و متحدانش 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی خیانتکار هم رسما باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حمایت‌های مالی رژیم کودک‌کش سعودی و تسلیحاتی مدعیان دروغین حقوق بشر از اغتشاشگران اخیر عامل اصلی ناآرامی های در کشور بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کشور‌های غربی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند پس مذاکره با آمریکا و هم کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
محموله جاسوسی ارسالی عربستان برای اغتشاشگران به دست اطلاعات ایران افتاد/ و این در حالی است که مسئولان خیانتکار در عراق با مسئولان بی ادب عربستان سعودی جنایتکار مذاکره و همکاری می کردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند؛اتفاقی افتاد؟ / ما را نترسانند که اگر از حدی عقب بروید، نظام نابود می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
کمیت و کیفیت حدش را می توانید تعین کنید؟ آیا عقب نشینی از مواضع خودو سنگر اسلام ، بخصوص در این اوضاع ، برای دشمنان به معنی ضعف و جسور شدن ده چندان آنان نخواهد بود؟ آیا دشمنان به همین مقدار رضا هستند و دست از سر کچل ما بر می دارند یا دست بر سرما می مالند و مو های ما را ژولیده تر می کنند؟ چرا برخی هنوز دشمنان را نمی شناسند ؟ ساختمانی که صد ستون دارد با ریزش یک ستون نابود نمی شود ولی این به معنی بی خیال شدن صاحب خانه عاقل نباید باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اعتراف آمریکا به قدرت ایران یعنی یاوه بودن لاف براندازی (خبر ویژه)
سردبیر روزنامه رأی‌الیوم تاکید کرد: ایران از اغتشاشات آمریکایی به سلامت عبور خواهد کرد.
عبدالباری عطوان گفت: می‌خواهم درباره دو مسئله بسیار مهم صحبت کنم که در چند روز اخیر پیگیری شده است. این دو مسئله ممکن است نه فقط خاورمیانه بلکه کل جهان را تغییر دهد و سردرگمی آمریکا در منطقه را فاش سازند.
مسئله نخست، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی گفت آمریکا از تهدیدات ایران علیه عربستان سعودی بسیار نگران است و واشنگتن به هیچ عنوان در دفاع از عربستان تردید نخواهد کرد و در صورت عملی شدن تهدیدات ایران، با همه ابزار‌ها برای جلوگیری از آن مداخله خواهد کرد.
مسئله دوم این است که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در سخنانی گفت ما ایران را آزاد خواهیم کرد. بایدن ادعای آزادی ایران را مطرح می‌کند، ولی او قصد دارد ایران را از دست چه کسی آزاد کند؟ مشکل بایدن که خودش به معنای واقعی کلمه گرفتار مصیبت‌هاست، در خاورمیانه و ایران و عربستان نیست، بلکه مشکلش در اوکراین است. بایدن به جای اینکه از تغییر نظام در ایران سخن بگوید و مدعی شود که ایران قصد دارد به عربستان حمله کند، باید به اوکراین برود و مردم این کشور را گرم و برای آنها گاز تهیه کند.
روزنامه وال‌استریت ژورنال که به دروغ‌پردازی درباره پرونده عربستان و ایران پرداخت، مدعی شده است اطلاعات مستندی درباره برنامه‌ریزی ایران برای حمله قریب‌الوقوع به عربستان و نابودی انبار‌های نفتی و زیرساخت‌های سعودی در اختیار دارد، اما چرا ایران باید به عربستان حمله کند و انبار‌های نفت را در این کشور هدف قرار دهد؟
طی چند روز گذشته آمریکا تهدید می‌کرد که می‌خواهد از عربستان انتقام بگیرد چرا که توافق اوپک‌پلاس را امضا کرده و از وابستگی آمریکا خارج شده است. آمریکایی‌ها تهدید می‌کردند که قوانین «نوپک» و «جاستا» را اجرا و عربستان را مجازات می‌کنند و پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره سراغ سعودی‌ها می‌رود. آیا اکنون آنها ناگهان نگران عربستان شده‌اند؟ آمریکا می‌خواهد با این تهدید‌ها عربستان را به چرخه اطاعت از خود بازگرداند، اما واقعیت این است که عربستان از آمریکا دور شده است. هنگامی که عربستان توافق اوپک‌پلاس را امضا کرد و سپس تولید نفت را برخلاف درخواست روسیه برای کاهش یک میلیون بشکه نفت در روز، دو میلیون بشکه کاهش داد، ثابت کرد به بایدن و اقتصاد آمریکا و اروپا یا خواسته‌های حزب دموکرات آمریکا توجهی نمی‌کند موضوع دوم این است که عربستان تلویحا به استفاده از یوان چین و روبل روسیه در مبادلات با این کشورها، تهدید کرده است. عربستان می‌خواهد خود را در جهان جدید جای دهد که روسیه و چین آن را هدایت می‌کنند. عربستان درخواست عضویت در مجموعه «بریکس» را که آفریقای جنوبی، چین و روسیه در آن حضور دارند و ایران نیز به حضور در آن تمایل دارد، مطرح کرده است. اکنون قدرت جدیدی ظهور پیدا کرده و ائتلاف «ورشو» جدیدی با نام و سیستم جدید در حال بروز است. اکنون جهان تغییر کرده و برای بار بیستم می‌گویم که آمریکا دچار سردرگمی شده است. آمریکا دست و پای خود را از یکدیگر تشخیص نمی‌دهد. پرونده اوکراین باعث شده است آمریکایی‌ها راه بروند و هذیان بگویند.
مسئله بعدی سخنان بایدن است که گفته است می‌خواهد ایران را آزاد کند؟ اما آزادی ایران از دست چه کسی؟ از ملت خودش؟ بایدن چرا از آزادی ایران سخن می‌گوید؟ این سخنان ثابت می‌کند آمریکا در پشت اغتشاشات در ایران ایستاده است. آمریکایی‌ها با این سخنان بایدن چهره واقعی خود را آشکار کردند. این سخنان نشان داد آنها می‌خواهند ایران را بی‌ثبات، ویران و تجزیه کنند آن‌گونه که در لیبی، عراق، سوریه و یمن چنین کاری کردند. آمریکایی‌ها استاد ویرانی و خرابکاری هستند، نه سازندگی. اما آن دورانی که آمریکا نظام‌های سیاسی را تغییر می‌داد، گذشته است و دیگر باز نخواهد گشت. این رژیم آمریکا است که تغییر خواهد کرد نه نظام ایران. مگر آنها توانستند نظام سوریه را تغییر بدهند؟ نظام سوریه پس از ۱۱ سال تغییر نکرد و همچنان پابرجاست.
اظهارات بایدن و سایر مقامات آمریکایی مداخله در امور داخلی ایران است. اما ایران از خود دفاع می‌کند. آمریکا قومیت‌های عرب، بلوچ، آذری، کُرد و.. را تحریک و تهییج کند.
شما آمریکایی‌ها چرا می‌خواهید خاورمیانه را بی‌ثبات کنید؟ از خاورمیانه دست بردارید. شما در این منطقه شکست خورده‌اید. رسوایی شما در افغانستان، بزرگ بود و حادثه فرودگاه کابل و فرار اشرف غنی با میلیون‌ها دلار به امارات فراموش نمی‌شود. چه کس دیگری، آمریکا را باور می‌کند؟ با این شرایط، می‌خواهند ایران را آزاد کنند! ادعای خیلی عجیبی است.
مشکل آمریکا این است که ایران روابط راهبردی بسیار قوی با روسیه برقرار کرده است. آمریکا، ایران را به ارسال پهپاد و موشک بالستیک میان بُرد به روسیه و آموزش نیرو‌های روسیه برای استفاده از پهپاد متهم می‌کند و اکنون نیز ادعا می‌کند ایران می‌خواهد به عربستان حمله کند. اگر ایران در صنعت پهپادی تا این اندازه پیشرفت کرده باشد که به روسیه کمک کند، این نشانه عقب‌ماندگی شما آمریکایی‌هاست.
آن‌ها ادعا می‌کنند روسیه ۲۰۰۰ پهپاد از ایران درخواست کرده است. اگر ایران صنعت پهپادی و ماهواره‌ای خود را تا این حد توسعه داده باشد، این یعنی اوضاع تغییر کرده است. اگر آمریکا که علیه ایران توطئه‌چینی می‌کند، چه اتفاقی در منطقه و اسرائیل می‌افتد و پاسخ چگونه خواهد بود؟
ارزیابی من این است که آمریکا دچار سردرگمی شده است و اغتشاشات در ایران متوقف خواهد شد. ایران نخستین‌بار نیست که با اغتشاشات مواجه می‌شود و نخستین‌بار هم نیست که رسانه‌ها در کالیفرنیا، لندن و همه جای دنیا برای تحریک افکار عمومی مردم روی تحولات ایران تمرکز می‌کنند. ایران، تجربه‌های مشابهی را پشت سر گذاشته و هیچ‌گاه دچار چنددستگی و اختلافات نشده است. همچنین هیچ شخصیت مهم ایرانی در این اعتراضات حضور ندارد.
مجله اکونومیست که نشریه شناخته‌شده در جهان غرب است، اذعان کرده که اتفاق اخیر موجب براندازی در این کشور نمی‌شود. در زمان شاه میلیون‌ها ایرانی به خیابان آمدند و شاه را سرنگون کردند، ولی معترضان اکنون فقط چند ده هزار نفر هستند؛ بنابراین شرایط اکنون خیلی متفاوت است و تبلیغات و خبر‌های گمراه‌کننده در منطقه درباره ایران بسیار زیاد است.
من با کلنل آمریکایی موافق هستم که خطاب به بایدن گفت: به یاد داشته باش چیزی را که برای ناپلئون یا هیتلر در روسیه اتفاق افتاد. مشکل شما در خرسون، کی یف و جنگ اوکراین است نه در ایران، فلسطین و یا هر جای دیگر. مشکل اصلی آمریکا در اوکراین است. زمستان با یخبندان سراغ شما خواهد آمد و قیمت حامل‌های انرژی به حدی افزایش خواهد یافت که به علت حماقت دولت آمریکا، جان خود را از سرما از دست خواهید داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
درود بر عبدالباری عطوان با تحلیل های روشنگرانه ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
پیوند تروریسم داعش با تروریسم رسانه‌ای در ماجرای آشوب‌ها و حمله تروریستی به شاهچراغ دل مردم کشورمان را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد. اکنون ایران به تمام قامت ایستاده‌ و در مقابل دشمنان و عوامل جنایتکارشان ید واحده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
فرجام حادثه شیراز شکست پروژه ویران‌‌سازی ایران با راهبرد هزار ضربه، هزار خنجر و هزار زخم موساد با همراهی رژیم مستبد آمریکا و دولت خبیث انگلیس بود. البته دشمنان ملت که تشنه خون غیورمردان ایرانند دست از شرارت برنخواهند داشت. هم ملت هم دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی هوشیارند و باید بر هوشیاری خویش بیفزایند و توطئه بدخواهان ملت و نظام را در نطفه خفه کنند. آنها با ایران مقتدر و الگوی جهان اسلام و محور مقاومت مخالفند. البته دستگاه‌های مسئول از مجازات این مثلث شوم فتنه لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و در وقت مقتضی درس فراموش‌نشدنی به بدخواهان خواهند داد کوبنده‌تر از عین‌الاسد. ان‌شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خبر دستگیری قاتلان شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت در شهرک اکباتان تهران ما را خوشحال کرد. خواهان قصاص این قاتلین داعشی‌صفت در محل جنایت هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حال که سگ‌های ‌هار قاتل شهید آرمان علی‌وردی دستگیر شده‌اند باید اعدام آنان درس عبرت برای سایر اغتشاشگران دیوصفت بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگرانی که با اقدامات کثیف خود راه را برای جنایت در حرم شاهچراغ هموار کردند آرتین این کودک4ساله را از پدر، مادر و برادر محروم کردند.این منادیان مرگ چگونه روی آن را دارند که شعار زن، زندگی، آزادی سر بدهند. باید گفت ننگ بر روح شیطانی و وجدان‌های خاموششان که آخر خباثت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
توماج صالحی خواننده درپیتی موسیقی‌های رپ تا توانست در شبکه‌های مجازی فحاشی کرد و با خط و نشان کشیدن‌های احمقانه مردم را به اغتشاش فراخواند. او نهادهای انتظامی و امنیتی را مسخره می‌کرد و می‌گفت نمی‌توانید مرا دستگیر کنید.! حال که به هنگام فرار از مرزهای کشور دستگیر شده قیافه و غلط‌کردن‌هایش دیدنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دشمن از خلاهایی که در قانون کشور هست بهره و سود جویی میبرن بابه روز و سخت کردن قانون پیشگیری از اغتشاشات آینده کنیم بجای اینکه کار به خیابان کشیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جوانان اغتشاشگر فریب امثال توماج صالحی را خورده‌ بودند که به دیگران ‌گفتند بریزید توی خیابان‌، ولی خودشان در حال فرار زبونانه از مرز دستگیر شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
امثال توماج صالحی که هنگام فرار از مرز دستگیر شده است باید به اشد مجازات محکوم بشوند چرا که خیلی از جوانان را این افراد لمپن‌، تشویق به اغتشاش و به آتش کشیدن شهرها کرده‌اند و خودشان حاضر نشده‌اند هزینه بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
صدا سیما باید وی را با صحبت های تحریک آمیزش رودرو کند و آیا یک ایرانی مسول است اگر هست بابت رفتار بی مسولانه اش تاوان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
این روزها صحبت‌های ضد و نقیض زیادی از آمریکایی‌ها در مورد تمایل به مذاکرات هسته‌ای می‌شنویم. بدبخت‌ها خودشان هم نمی‌دانند چه بکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
فیلم شکنجه‌های وحشیانه و شهادت شهید آرمان علی‌وردی ثابت کرد وقتی کسانی بویی از انسانیت نبرده باشند چه داعشی سوریه باشند و چه داعشی وطن به‌راحتی دست به هر جنایتی می‌زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها که کشته‌های اغتشاشات و شهدا را به نظام نسبت می‌دادند درباره کشته‌های ‌هالووین کره جنوبی هم همین نظر را دارند؟ آیا آن حادثه هم کار دولت کره جنوبی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
چگونه می‌شود با دانشجونمایی که دربست در خدمت استکبار است و منویات او را در کشور اجرا می‌کند و با سنگ، قمه، چاقو و گاز اشک‌آور در دانشگاه حاضر می‌شود گفت‌وگو کرد؟ دانشگاه‌ها باید تکلیف خود را در قبال این نمک به حرام‌ها روشن کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
آیا این افراد آینده سازان کشور خواهند بود ؟ وا ویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ بی‌تردید در چارچوب راهبرد بن سلمان ولیعهد عربستان یعنی کشانیدن جنگ به داخل ایران انجام گرفته است. فلذا جمهوری اسلامی ایران باید این حق را برای خود محفوظ بدارد که دشمن را تنبیه کند و آرامش را از این رژیم تروریست‌پرور بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
حال باید آتش جنگ را به داخل عربستان بکشیم ، موشک جواب موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اینا حرف مفته چون شما ، باعث نارضایتی مردم و جوانان شدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
منظور از نارضایتی ، مرگ طبیعی مهسا امینی ، یا گرانی های معیشتی که مهمترین عامل آن تحریم های ظالمانه و بی سابقه نظام استکبار جهانی است و یا خوشگذرانی و اختلاف طبقاتی کسانی که جزو دهک اول اقتصادی هستند و اما دائم نق می زنند و آشوب به پا می کنند و خود از محل آشوب فرار می کنند و موجب جو گیری نادانان و تحریک عوام و دشمنان داخلی و خارجی و اپوزسیون می شوند و خوراک رسانه های معاند را فراهم می کنند اما خود دم به تله نمی دهند و با آشوب های خود هم تحریم کنندگان را تشویق به تحریم بیشتر کردند و هم دلار 28 تومانی را به 38 تومان رساندند!!!! دستشما درد نکند ، شما جیب مارا نزن پیدا کردن عامل آشوب مفت خودتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
سپاس فراوان از غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
مشکلات امروز مردم و کشور همان نتیجه اهانت ها و خیانت های دولت حسن روحانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
۱۸:۵۸۱۵ آبان ۱۴۰۱
مردم انتظار دارند انتقام خون شهدای اغتشاشات مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان گرفته شود
از سال۱۹۸۰ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
از سال 1332 و کودتای بر ضد دکتر مصدق این موضوع عیان است اما چشم ها ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
رضا پهلوی بخواند؛ سیاهه کشتارهای پدر و پدربزرگش در سیستان و بلوچستان
رضا پهلوی بعد از اغتشاشات چند هفته اخیر در زاهدان، بتازگی در توئیتی به این اتفاقات اشاره کرده و نوشته که "ملت ایران دو جمعه خونین در زاهدان و خاش را هرگز فراموش نخواهد کرد" اما به نظر می‌رسد او باید اقدامات پدر و پدربزرگش را در این مناطق به یاد آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
نباید با برخی اقدامات، جوانان را به دامان برندازها، هول بدهیم / ایجاد هرج و مرج به سود هیچکس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
به غلط می‌گویند این اعتراضات زنانه است
طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مردان بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
چون این موضوع تحریک کننده احساسات و غرایز ی است که بنیان تمدن و منافع استکبار غرب است
همیشه گفته می شود که زنان احساساتی تر هستند اما دیدن موها و رقص دخترکان عقل از سر برخی جوانان و نوجوانان می پراند ، و غرب اکنون بر ضد باور ها و فرهنگ و تمدن ملت در این آتش می دمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
کسانی که صف خود را از اغتشاشگران جدا نکردند، بدانند که اگر امنیت این کشور از بین برود، قطعاً دچار مشکلاتی خواهیم شد. باز هم مردم کار را تمام کردند و همه آنان از اقوام و سلایق مختلف آمدند و نشان دادند پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و وظیفه ماست که خدمتگزار آن‌ها باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
مردم ما در روز روشن حضور میلیونی در راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند، این در حالی است که عده‌ای اغتشاشگر در شب و نقاط تاریک مانند داعشی‌ها با قمه و سلاح سرد و گرم به نیروهای امنیتی و نظامی کشور حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
نباید به حرف دشمن گوش داد و حرف اون را تکرار کرد وگرنه زود پشیمان می‌شود ولی دیگه کار از کار گذشته و نمی‌شود کاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
من میدونم ، من می دونستم شکست می خوریم گالیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از گروهک تروریستی ضد انقلاب در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین داعش و هم از اغتشاشات حمایت کرده اند.
پس مذاکره با آمریکا و کشور‌های غربی 100 درصد غلط و اشباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
کارفرمای اغتشاشات، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با دلارهای سعودی است
امروز بیش از هر زمان دیگری مشخص شده که کارفرمای اغتشاشات اخیر ایران، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با دلارهای نفتی گاو شیرده او، رژیم سعودی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران در زمان دولت احمدی نژاد، دولت حسن روحانی و هم رئیسی حمایت کرده است پس مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
حالا ما چطور باید از غرب انتقام بگیریم تا عبرت بگیره؟؟؟
نباید مذاکره رو به وقتی موکول کنیم که اونا سر عقل اومدن؟
یا دوربین های آژانس هسته ای آمریکایی! رو جمع کنیم و با سرعت انرژی هسته ای رو ارتقا بدیم؟
آرامکو رو با خاک یکسان کنیم تا گاو شیرده غرب نتونه پول بیحساب خرج دشمنی با ما بکنه؟
از نابغه هایی که تونستن آرکیو ۱۷۰ رو کنترل کنن و در اختیار بگیرن، بخواهیم واسه کنترل ماهواره هاشون برنامه ریزی کنن؟
با مطالعه و کارشناسی، شکافهای عمیق اقتصادی و اجتماعی بین ایالات متحده!! رو بشناسیم و روشون کار کنیم؟
کدوم اولویت داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
حوادث اخیر کشور به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
ادعا‌های تکراری عربستان درباره دخالت ایران در امور داخلی سوریه/ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
حوادث اخیر کشور به خاطر اعتماد دولتمردان و مسئولان به آمریکا و کشورهای اروپایی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز نشان داد که آمریکا و کشور‌های غربی و مزدورانشان هنوز هم با ملت ایران دشمن هستند.
جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز نشان داد که آمریکا و کشور‌های غربی و مزدورانشان هنوز هم با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
دولت های غرب دیکتاتور هستند و هم تروریست هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
درود بر کارکنان زحمتکش درمان و لعنت بر مافیای خونخوار دارو و تجهیزات پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
مشکل اصلی ملت ایران از همان ابتدا این بوده است که متاسفانه دشمنان درجه یک داخل کشور با آمریکا و متحدانش همه جانبه همکاری می کنند.
مشکلات مردم و کشور هم متاسفانه در مذاکره، توافق هسته ای، برجا م و مذاکرات وین، دوحه وغیره 100 برابر افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
۵۰ نفر از لیدرهای اغتشاشات از گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و کشور‌های غربی بودند
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
اگه آمریکا در حال افول باشه، اجازه نداره از مردم ایران حمایت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
اگر مسؤلان ما نحج البلاغه را خوانده باشند متوجه می‌شوند امام علی علیه السلام در مورد مردم داری وکشور داری چه سخنها فرموند مسؤلان عزیزایران مردم ایران را در یابید ملت زیر بار فشار گرانی نفس شان بند آمده همه را گردن دشمن خارجی نندازید ولله ملت فقط نفس میکشند خودتان سر دلتان سیر هست خودرو خوب منزل خوب حساب پرملات دارید فکر نکنید ملت هم همینطوری هستند ولله به فکر جامعه ایران باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آگاهی ملت ایران توطئه آمریکایی 1401 را خنثی کرد
آخرین دشمنی آمریکا همین فتنه 1401 است که برای آن سازماندهی و شبکه سازی انجام داد و پول خرج کرد اما به لطف آگاهی های ملت ایران این توطئه هم خنثی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور اروپا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور ناتو جنایتکار ۵۰ برابر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
قدرت موشکی و پهپادهای ما خواب را از چشمان آمریکا گرفته است.
قدرت موشکی و پهپادهای ما خواب را از چشمان اروپا گرفته است.
قدرت موشکی و پهپادهای ما خواب را از چشمان ناتو گرفته است.
قدرت موشکی و پهپادهای ما خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
با فتنه اخیر این حقیقت آشکار شده است که علاوه بر هوشیاری نهادهای امنیتی و قضایی، فعال شدن هسته‌های مقاومت بسیج محلات و ائمه جماعات مساجد لازم و ضروری است تا فتنه‌ای پدید نیاید و در صورت وقوع در نطفه خفه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
لعن و نفرین بر کسانی که پس از فوت مهسا امینی بدون هیچ‌گونه بررسی، بیانیه صادر کردند یا توئیت زدند و سخن دروغ گفتند (چه سلبریتی‌ها چه ورشکستگان سیاسی!) همان‌ها که حالا در حادثه جنایت‌بار شیراز سکوت اختیار کرده و یا باز با صدور بیانیه دوپهلو شهادت شهدای امنیت را جان باختن عنوان می‌نمایند . گویا از واژه شهید و شهادت وحشت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آل سعود این شجره خبیثه که دائم همراه با آن رسانه رسوای انگلیسی بر آتش فتنه می‌دمد ، اعلام می‌کند که ما در مسائل داخلی ایران دخالت نمی‌کنیم. قسم این شیطانک را باور کنیم یا دم خروس اینترنشنالش را؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
مسببین تحریک افراد نادان ساده دل در اغتشاشات باید خسارت‌هایی را که به اموال عمومی و مردم زده‌اند جبران کنند. دستگاه قضا نیز باید این‌ها را چنان نقره‌داغ کند که دیگر هوس چنین جنایتی را نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آنچه در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد اوج وحشی‌گری داعش این نیروی تربیت‌شده آمریکای جنایتکار بود. اما خون شهیدان این حادثه در کنار خون شهدای امنیت کشور و شهدای مدافع حرم مانع تحقق برنامه‌های استکبار جهانی خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آن داعشی تروریست که با سلاح گرم وارد حرم شاهچراغ شد و آن جنایت وحشیانه را انجام داد قبل از جنایت خود از کسی نظرش را در باره جمهوری اسلامی، حجاب یا مهسا امینی نپرسید. هر ایرانی را که جلوی خود دید به رگبار بست. برای این جنایتکار فقط کشتن ایرانی مهم بود. آن‌ها که تاکنون متوجه مسائل نبودند کمی چشم‌هایشان را باز کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آن کسانی که به بهانه حادثه فوت خانم مهسا امینی آن همه یاوه‌گویی علیه نظام کرده بودند چرا در اقدام تروریستی شاهچراغ و کشتار فجیع تعدادی از هم‌وطنان لال شده‌اند و در جهت محکومیت این جنایت هشتگ نمی‌زنند؟ مهم این است: خون آن همه زن و کودک یا مرگ طبیعی آن دختر،کدام یک برای منافع آن کرکس صفت‌ها اهمیت دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شاهد هم‌کاسه شدن تروریسم داعش با تروریسم رسانه‌ای هستیم. هر دو با هدف ضربه به ایران و ایرانی به پشت هم درآمده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی بنا نیست در نقشه شیطانی آمریکا و اذنابش برای کشته‌سازی بازی کند وگرنه جمع کردن حرکات جنایتکارانه چند نفر اوباش بی سروپا به روش دیگران کاری نداشت. جمهوری اسلامی که روزی برای خرید سیم خاردار مشکل داشت زانو خم نکرد و با توکل بر خداوند بر مشکلات جنگ تحمیلی فایق آمد. در دوره‌های بعد دشمنان خبیثی چون ریگی را در آسمان شکار کرد، زم و آن دو جنایتکار سلطنت‌طلب وتجزیه‌طلب دیگر را از هزاران کیلومتر دورتر به کشور بازگرداند، گروهک تکفیری داعش را که در سوریه و عراق برای خود پایتخت و حاکمیت درست کرده بود در هم کوبید، صهیونیست‌ها را از لبنان تار و مار کرد. برای جمهوری اسلامی برخورد با چند اوباش اغتشاشگر بسیار سهل‌تر از اینهاست.این را خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار برای اوکراین ۸ سامانه موشکی ارسال می‌کند و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
پهپادهاى ايرانى عليه غيرنظاميان اوكراين استفاده می‌شود/ بازهم 100 درصد دروغ بزرگی است.
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
ادعای رابرت مالى:
پهپادهاى ايرانى عليه غيرنظاميان اوكراين استفاده می‌شود

در پاسخ به رابرت مالى بی ادب نماينده ويژه آمريكا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی
از سال 2015 تاکنون انواع سلاهای ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکایی عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
از سال 2015 تاکنون انواع سلاهای ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای کشورهای اروپایی عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تا بمب اتم را ساختیم اید باید روی ایران اینترنشنال تست کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
شبکه قاچاق سلاح مرتبط با ارتش آمریکا علیه ایران فعال شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
نیت کاخ سفید در ۴۳ سال گذشته همواره تلاش برای تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تظاهرات ۱۳آبان آمادگی مردم ایران برای دفاع از نظامشان را ثابت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تکرار ادعای پهپادی علیه ایران از سوی مذاکره‌کننده ارشد آمریکا / ولی ما اعتماد به مذاکره‌کننده ارشد آمریکا نداریم
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۰:۴۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
خدا وکیلی یک مقدار از فرا فکنی بکاهیم .همه اش عوامل خارجی نیست .اگر مشکلات مردمی که از لحاظ اقتصادی جان به لبشان نموده ایم برطرف شود .ویک مقداری آقازاده ها ومختلسین نور چشمی لگام زده شوند مردم همان مردم شهید پرور وامت حزب الله قبلی هستند .خیلی ننگ است که جوانان ما از ناامیدی به ورشکستگان سیاسی مانند منافقین خلق .سلطنت طلبان مردود. کومله آدم خوار گوش فرادهند .خیلی زشت است یک عروسک خیمه شب بازی مانند علی نژاد به دختران ما خط بدهد .چه شد که از الگوهای آسمانی زنان رسیده ایم به این ......فیل (ذرت بو داده )وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
غرب جنایتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تکرار ادعای پهپادی علیه ایران از سوی مذاکره‌کننده ارشد آمریکا / ولی ما اعتماد به مذاکره‌کننده ارشد آمریکا نداریم
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا مورد اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
همه تخم مرغ ها تو سبد مال های بالاشهر تهران گذاشته شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
بلینکن بی ادب باز هم ادعاهای بی‌اساس علیه ایران را تکرار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
«پناهجو» پوشش جدید تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی برای ورود به کشورهای منطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
کارنامه سیاه کانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگران بی ادب ثابت کردند که سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
این مسئولها فقط نشستن و هی می گن فلان کشور از اغتشاشات حمایت کرد. شما چکاره هستید؟ چرا راه حلی ارایه نمی دهید؟ تا زمانی که شما مقصر را کشورهای خارجی بدانید و راه حلی برای حل اینهمه مشکل که از همه مهمتر مشکلات اقتصادی است و زمینه ساز تمام این مشکلات هست نداشته باشید دیگران راه حل ارایه می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
خواهش می‌کنم این افرادی که اغتشاشگران را تشویق به اغتشاش و ناامنی مردم می‌کنند مثل برزوارجمند را دستگیر کنید چرا این ها را ول کردید هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند این شخص با خود آمریکای شیطان بزرگ چه فرقی دارد مگر این نیست ؟
خدا همه ی بد خواهان این مملکت را نابود کند
مرگ بر منافق
مرگ بر اغتشاشگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت اسرائیل و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تکلیف غرب مشخص و واضح است ،
آنها هنوز بدهی خود به خاطر ایجاد ساواک را نپرداخته اند .
۱۲
آخرین اخبار