فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج گفت:تفکر بسیجی راهگشای مشکلات جامعه است مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری در اجتماع مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان ماه نماد استکبار ستیزی جوانان ایرانی است و حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت گر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کردند.

سنجری با بیان اینکه دشمنان خبیث ایران اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند تصریح کرد: اقتدار امروز ما حاصل فرماندهی رهبر انقلاب است و این سخنی است که دشمنان این سرزمین بار‌ها به آن اذعان کرده‌اند.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه از تبعیت از ولایت، ایستادگی و مقاومت و استفاده از تفکر بسیجی بعنوان ۳ شرط موفقیت ملت ایران در همه عرصه‌ها نام برد و اظهار کرد: حاج قاسم از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا همه عرصه‌ها در کنار ولایت فقیه بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کرد و در تحقق جهاد‌های مختلف در انقلاب اسلامی همواره حضور مهم و تأثیرگذاری داشت.

سنجری گفت: باید قدر حکیم فرزانه انقلاب و نایب امام زمان (عج) را بدانیم چرا که تبعیت از ولایت مطلقه فقیه عاقبت بخیری را بدنبال دارد.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه از تفکر بسیجی بعنوان راهگشای مشکلات و مسائل جامعه نام برد و اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران پیشرفت کند، چون قبل از انقلاب کشور ما عقب مانده بود بنابراین پیشرفتی که حاصل انقلاب است برای آن‌ها سخت است عظمت، اقتدار و صلابت کشور ما را ببینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.