معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت:هدف شهید سلیمانی آزادی قدس بود تا غده تمام جنایات یعنی رژیم صهیونیستی از منطقه پاک شود.

سردار نقدی، امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان طی گفت و گویی افزود:امروز ملت ما بیشتر از گذشته قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌دانند زیرا به چشم خود دیدند که چه کسانی با چه شقاوتی بچه‌های کوچک را در آغوش مادر و زنان و مردان بی گناه را به شهادت رسانند.

سردار نقدی بیان داشت: مردم جنس دشمنی با ملت ایران  را که شهید سلیمانی و مدافعان حرم با آنها جنگیدند تا آن‌ها را از آن منطقه بیرون کنند این روزها خوب لمس کرده اند و شناختند صحنه‌هایی را که دیده بودند که پیش از این در سوریه و جا‌های دیگر دیده بودند که  چطور حمله می کنند.

او تاکید کرد :امروز مردم مصمم‌تر شدند نسل جوان ما تلاش می کند برای اینکه راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند.

سردار نقدی افزود: هدف شهید سلیمانی آزادی قدس بود و زباله‌هایی که در مسیرآزادی قدس بود را پاکسازی کرد و محیط را برای جوانان جهت عملیات نهایی که ریشه تمامی این جنایت ها و غده سرطانی منطقه است فراهم کرده است تا منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار