تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: ملت بیدار ایران، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امیر علی حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه شیراز، اظهار داشت: این قبیل حوادث از قبل هم پیش بینی می‌شد چرا که در این مدت نیرو‌های امنیتی تعداد زیادی از گروهک‌های تروریستی را در بدو ورود به کشور که دارای سلاح و مهمات بودند را دستگیر کردند، دشمنان بیکار نمانده و سعی دارند تا ایران را ناامن جلوه دهند.

او افزود: چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های مسلح در جای جای کشور از جان و مال و ناموس مردم محافظت می‌کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: دشمنان سعی دارند تا ایران را شبیه سوریه و یمن نمایند و ابتدا با شایعه و دروغ از دورن سعی بر آسیب رساندن به امنیت دارند که در این راستا دشمن در جنگ رسانه، ربات‌هایی را به کمک خود آورده تا هشتک دروغ بزنند و از طرفی افراد ربات نما این دروغ‌ها را باور می‌کنند و بدون هیچ تفکری و بررسی این دروغ را می‌پذیرند و فریب می‌خورند.

امیری بیان کرد: پروژه کشته سازی، فتنه‌ها و پرورش دروغ از مهمترین اهداف دشمن است که متاسفانه برخی از افراد خیلی ساده این دروغ‌ها را باور می‌کنند، امروز ضد انقلاب و دشمنان بر روی قومیت‌ها و اخلاف افکنی دست گذاشته که باید ملت بیدار باشد و با بیان واقعیت‌ها وآگاه کردن جوانان و نوجوانان از این شرایط هم عبور نماییم.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با برهم زنندگان امنیت به شدت برخورد می‌کند، افزود: این مملکت متعلق به امام زمان (عج) است و ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، قائله‌ها و فتنه‌های قوی‌تر از این هم پشت سر گذاشته ایم و قطعا با اتحاد از این مرحله عبور می‌کنیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا عنوان کرد: دشمنان دست به دست هم داده اند تا کشور را تجزیه کنند، ولی بهتر است بدانند این حوادث نمی‌تواند نظام را ساقط و یا اهداف آن‌ها را محقق کند و فقط اسباب زحمت ایجاد می‌کند، این کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده و خون هر شهید سبب پابرجا بودن انقلاب می‌شود.

امیری با تاکید بر جهاد تبیین اظهار داشت: باید بتوانیم به درستی تبیین و روایت کنیم تا دشمنان تحریف نکنند، این موضوع بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند در آگاه سازی جوانان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.