مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم برای تأمین سوخت عشایر و روستا‌های استان اندیشیده شده و سوخت‌رسانی زمستانی به نقاط سخت‌گذر استان با روندی مطلوب ادامه دارد.

ساسان تیموری گفت: از ماه‌های ابتدایی امسال با در نظر گرفتن تدابیر لازم سوخت مورد نیاز روستا‌های واقع شده در محل‌های فاقد شبکه انتقال گاز طبیعی، تأمین شده و با اعلام سهمیه الکترونیک خانوار‌های نفت سوز، از نیمه مردادماه، مجاری عرضه سوخت ملزم شدند قبل از شروع فصل سرما، نسبت به خرید سوخت سهمیه خانوار‌های روستا‌ها از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام و نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

وی افزود: بخش مناسبی از سوخت در نظر گرفته شده برای تامین گرمایش خانوار‌های روستا‌های فاقد گاز طبیعی به وسیله نفت‌کش‌های ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی طرف قرارداد شرکت، ارسال و توسط فروشندگی‌های نفت سفید اُستان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


تیموری ادامه داد: سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های ساکن در روستا‌ها و بخش‌های فاقد گاز طبیعی با توجه به تعداد خانوار‌های ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir برآورد و هر ساله تأمین می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها: فصل سرما ، سهمیه سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار