رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردستان از فعالیت بیش از ۲۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در شهرستان اردستان خبر داد.

محمدرضا باقری گفت: با توجه به اتمام مهلت قانونی چهارساله ۸ اتحادیه صنفی در شهرستان اردستان مقدمات برگزاری انتخابات از شش ماه قبل با تشکیل جلسات کمیسیون، هیئت اجرایی و کمیته تطبیق و استعلام از مراجع چهارگانه انجام شده است.

او با بیان اینکه برای انتخابات پنجمین دوره ۸ اتحادیه صنفی تعداد ۱۱۰ نفر از سراسر شهرستان ثبت نام اولیه انجام دادند که صلاحیت ۱۴ نفر از آن‌ها احراز نشد، افزود: انتخابات هشت اتحادیه صنفی از امروز به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و افرادی که در دو دوره مسئولیت داشتند می‌توانند در انتخابات ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردستان تصریح کرد: در شهرستان اردستان ۱۲ اتحادیه فعالیت می‌کنند که با توجه به جمعیت کم شهرستان بیشتر اتحادیه‌های صنفی در اردستان با یکدیگر ادغام شدند و مهم‌ترین وظیفه آن‌ها صدور پروانه کسب، رسیدگی به امورات اعضای صنفی خود، تعیین نرخ‌نامه و شرکت در کمسیون‌های مختلف است.

باقری خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان بیش از ۲۷۰۰ پروانه کسب معتبر توسط اتحادیه‌های صنفی صادر شده که زمینه اشتغال بیش از ۷ هزار نفر در این واحد‌ها فراهم شده است.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.