معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرد اسفندماه امسال بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس در یاسوج به بهره برداری برسد.

احسان عسکری گفت: بیمارستان خصوصی ۸۵ تختخوابی زاگرس در آبان ماه سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود حداکثر تا ۳ سال به بهره برداری برسد.

او با اشاره به معرفی متولیان بیمارستان زاگرس برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومان به منظور خرید تجهیزات مورد نیاز، افزود: پیش بینی می‌شود با خرید و تامین تجهیزات، تا پایان اسفندماه بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان خصوصی ۸۵ تختخوابی زاگرس در ۴ طبقه دارای بخش‌های مختلف از جمله؛ ICU، داخلی، اطفال، زنان، CCU، جراحی و اورژانس است و با امکانات و تجهیزات پیشرفته راه اندازی می‌شود.

براساس رویکرد دولت سیزدهم، اتمام طرح‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان‌ها جزو اولویت‌های اساسی و برنامه‌های راهبردی مسئولان و متولیان امور اجرایی و عمرانی در استان قرار گرفته اند، بنابراین طرح‌های راکد عمرانی در حوزه درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شده اند که تکمیل این طرح‌ها از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.