امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: اختلافات ملکی یکی از مهمترین مشکلات در مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اختلافات ملکی یکی از مهمترین مشکلات در مناطق روستایی استان است که گاهی منجر به درگیری و نزاع بین افراد می‌شود، گفت: اجرای طرح حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی، ملکی و مستثنیات و اراضی ملی در روستاها یک ضرورت است چرا که از بروز تخلفات و درگیری‌ها جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: شفاف نبودن مالکیت مردم در روستاها بر اراضی ملی، کشاورزی و ملکی یکی از مهمترین مشکلات مردم در استان است که باید در سریع‌ترین زمان این مشکلات رفع شود و نظارت بیشتری بر نحوه اجرای این طرح در مناطق روستایی انجام شود.


بیشتر بخوانید

صدور سند تک برگی برای بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی کشور


امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: اجرای طرح صدور سند مالکیت اراضی زراعی، ملکی و کشاورزی یک راهکار برای کاهش تخلفات و درگیری بین مردم و همچنین افزایش رضایتمندی مردم از نظام و سازمان ثبت اسناد و املاک است که منجر به سهولت در خدمات‌رسانی و کاهش تخلفات و درگیری می‌شود.

وی بر ارائه خدمت صادقانه از سوی مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: با ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، باید رضایت مردم جلب شود تا از بروز سرگردانی مردم در ادارات و نارضایتی مردم از مسئولان جلوگیری گردد.

نکونام اظهار داشت: سیستم ادارای امروز یک سیستم روان و کار راه‌انداز نیست و باید با راه‌اندازی سامانه‌ها و پل‌های ارتباطی بیشتر خدمات‌رسانی مطلوب به مردم ارائه داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار