صنعت حمل و نقل سهم مهمی در افزایش بهره وری، شفاف سازی و بهبود فضای کسب و کار در مازندران دارد.

ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: بخش حمل و نقل جاده‌ای که ۹۰ درصد حمل ونقل رابه خود اختصاص داده می‌تواند در بسیاری از زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی جوامع مؤثر بوده و هرگونه فعالیت اقتصادی راتحت تأثیر قرار دهد.

او افزود:مازندران از جمله استان‌هایی است که بخش حمل و نقل جاده‌ای در آن از اهمیت خاصی برخوردار است، وجود سه بندر اقتصادی از جمله بندر امیر آباد، جابجایی میلیون‌ها گردشگر و مسافر و همچنین فرآورده‌های دامی و گیاهی از جمله مواردی است که بر اهمیت حوزه حمل و نقل می‌افزاید.

صفری درباره نقش انجامن‌های صنفی، گفت: انجمن‌های صنفی بر اساس وظایفی که بر عهده شان می‌باشد باید مسائل و مشکلات بخش و اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری و بطور منطقی تجزیه و تحلیل کرده و با راهکار‌های مناسب عملی به دستگاه‌های مربوطه ارائه دهند و مسائل را حل و فصل نمایند.

او بر تشکیل جلسات تخصصی برای برطرف کردن مشکلات صنعت حمل و نقل تاکید کرد و افزود: در جلسات تخصصی حتما از نظرات بخش خصوصی بهره گرفته می‌شود، آنچه که در تهیه و تدوین آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اخذ مصوبات در هیات دولت و حتی تهیه لوایحی برای رفع مشکلات صنعت حمل و نقل کشور در همراهی با مجلس، انجام می‌شود که در این راه انتظار داریم تا تشکل‌ها نیز همراهی لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.