مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:در ۶ ماه نخست امسال ۸۵ میلیاردو و ۳۷۷ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم اهدای ۵۳ سری جهیزیه به نیازمندان که به همت مرکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه امام جعفر صادق (ع) شهر ابهر وبا حضور جمعی از خیران برگزار شد، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) وامام جعفر صادق (ع) در قالب کمک‌های مومنانه ۵۳ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان اهداء شد.

او  با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته از مهمترین اولویت‌های این نهاد است، افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری برای تقویت خدمت رسانی و ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش با نگاه توانمندسازی جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ۱۷۸ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان زنجان در ترویج فعالیت‌های نیکوکارانه و تسهیل گری در خدمت رسانی به نیازمندان فعالیت دارندکه در شش ماهه نخست امسال ۸۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان کمک‌ مردمی از طریق این مراکز و با محوریت و مدیریت کاملاً مردمی ساماندهی و هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.