رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: لایروبی برخی کانال‌ها و مسیل‌ها که در نقاط کم‌برخوردار شهر قرار داشتند، انجام شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: لایروبی برخی کانال‌ها و مسیل‌ها که در نقاط کم‌برخوردار شهر قرار داشتند و باعث ایجاد معضلات عدیده‌ای نظیر گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع و ... می‌شدند بعد از سال‌ها با همت معاونت خدمات شهری انجام شد.

یوسف صادقی افزود: تعمیر و مرمت جداول، بررسی و اصلاح شیب معابر به منظور هدایت روان‌آب‌ها و لایروبی مسیل‌ها، کانال‌ها و حفر چاه‌های جذبی به‌صورت ویژه مورد توجه شورای شهر قرار دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: دیروز بازدید ۶ ساعته‌ای به همراه معاون خدمات شهری، رئیس و معاون سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد به منظور بررسی نقاط بحرانی شهر به منظور بررسی وضعیت معابر در زمان بارندگی انجام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی آبراه‌ها بر اساس بی‌دقتی برخی شهروندان و کسبه مسدود شده که لازم است حوزه معاونت خدمات شهری، اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشد تا شهروندان ملزم به رفع مزاحمت‌ها شوند.

صادقی اظهار داشت: در این بازدید لایروبی برخی کانال‌ها و مسیل‌ها که در نقاط کم‌برخوردار شهر قرار داشتند و باعث ایجاد معضلات عدیده‌ای نظیر گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع و ... می‌شدند بعد از سال‌ها با همت معاونت خدمات شهری انجام شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد به بهسازی معابر و مرمت جداول سطح شهر تاکید کرد و افزود: حضور به موقع در نقاط بحرانی، تسریع در اجرای امور و ارتقای کیفی خدمات، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، آماده‌سازی ماشین‌آلات و تجهیزات، شناسایی دقیق‌تر نقاط در معرض آبگرفتگی از مواردی هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهرکرد، بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد در قالب طرح‌های عمرانی، برنامه مدونی برای کاهش و رفع معضل آب‌گرفتگی در معابر شهری دنبال می‌کند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار