سرپرست اداره‌کل پست چهارمحال و بختیاری گفت: خرید‌های اینترنتی توزیع‌شده در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ هزار و ۹۱۳ فقره بود که ۱۹ درصد رشد داشته است.

اسماعیل اعرابی اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۳۹۷ هزار و ۷۰۱ فقره مرسوله از چهارمحال و بختیاری به نقاط مختلف ارسال شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در شش ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار و ۶۱۹ فقره مرسوله دارای ارزش ریالی از استان به سایر نقاط ارسال شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


اعرابی با اشاره به اینکه سرانه پستی برای هر نفر در کشور ۳/۹ درصد است که بسیار پایین‌تر از سرانه جهانی است، اضافه کرد: با توجه به افزایش مرسولات پستی و کمبود نیرو‌های رسمی و قراردادی با بخش خصوصی به صورت پیمانکاری برای ارسال بین‌شهری قراردادی امضا شده تا بسته‌ها با سرعت به مقصد برسند.

وی نامه‌رسان در استان، گفت: با این همکاری سیر ارسال مرسولات پستی از پنج به سه روز کاهش یافته و هدف ما در شرکت پست توزیع با کیفیت، سریع و جلب رضایت مشتری است.

اعرابی با بیان اینکه هم‌اکنون باتوجه به مشکلات اینترنتی مرسولات پستی یک سوم کاهش داشته است، عنوان کرد: اگر مشتری از بسته نارضایتی داشته باشد با توجه به ارزش مرسوله بیمه هزینه آن را پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار