حجت الاسلام سعادت فر گفت: نفوذ محصول غفلت است و دشمن در جریانات اخیر از همین موضوع سوءاستفاده کرد.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر افزود: مهمترین نقطه قوت نظام اسلامی عفت و حیای زنان مسلمان است و همین موضوع موجب شد تا دشمنان برای خدشه زدن به آن توطئه چینی کنند.

او بیان کرد: در دوران جنگ رسانه ای، نظامی و فرهنگی همواره زنان در همه حوزه پیشتاز بوده اند و شیرزنانی مسلمان با دشمنان مبارزه کرده اند.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه به خانواده هزینه کرده و قصد این جنگ رسانه‌ای دشمنان گرفتن روح ایمان معنویت از خانواده به ویژه خدشه به نقش مادر در خانواده است.

او گفت: مهمترین ضعف جامعه تربیت خانواده و عدم تبیین ارزش‌های دینی برای فرزندانی که طعمه دشمن شده اند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: برای تربیت فرزند مهارت نیاز است که باید به طور جدی به آن توجه شود.

او افزود: کانون خانواده باید محل شکوفایی و استعداد‌ها باشد و اگر مشکلی بین آن‌ها پیش آمد، باید با ایثار عاشقانه رفع شود چرا که تعالی خانواده با ایثار عاشقانه محقق می‌شود.

سعادت‌فر اشاره به جنایات پهلوی گفت: پهلوی ملعون دم از زن می‌زند، اما خود هوسباز و غرق در شهوات است و در مصاحبه‌های آنان بار‌ها گفته شده که نگاهشان به زن چگونه است، اما برای اینکه جامعه را به انحراف بکشند حرف از احترام به زن و زندگی می‌زنند.

او ادامه داد: رژیم پهلوی تمامیت ارضی کشور را حفظ نکرد و بخش‌هایی از خاک میهن اسلامی را به بیگاناگان داد و امروز بازمانده‌های آنان حرف از احترام به زن می‌زند.

سعادت فر با تحلیل آمار اخبار دروغ رسانه‌های معاند تصریح کرد: برخی تریبون داران مزدور داخلی هم به این موارد کمک کردند و در نقشه دشمن مشارکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار