حجت الاسلام سید ناصر محمدی گفت: اغتشاش‌های اخیر با طراحی استکبار جهانی و سرکردگی منافقین و بهایی‌ها رخ داده است.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت: هر زمان که بشریت از آموزه‌های پیامبران فاصله گرفت، جامعه به انحطاط کشیده شد.

وی با اشاره به آشوب و اغتشاش‌های اخیر افزود: به فرهیختگان جامعه پیشنهاد می‌کنم این اغتشاش‌ها را بازنگری کنند و ساده از کنار آن نگذرند.

امام جمعه موقت از استکبار به عنوان طراح اصلی این آشوب‌ها یاد کرد و اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و منافقینی که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آغشته است، عوامل اصلی این آشوب‌ها هستند و در آمریکا از چهار ماه پیش این فتنه برنامه ریزی شده است.

وی بهایی‌ها و منافقین را لیدر‌های اغتشاش دانست و تصریح کرد: کجای دنیا چنین اعتراض می‌کنند که بانک و سطل آشغال به آتش کشیده می‌شود، پلیس را می‌کشند، چادر از سر زنان محجبه برمی دارند، کودک سه ساله را در آغوش مادر می‌کشند و قرآن را می‌سوزانند؟

محمدی ادامه داد: این آشوب و اغتشاش نیاز به مطالعه دقیقی دارد چرا که شرکت کنندگان در آن فقط فحش و توهین را دنبال می‌کردند. همه این آشوب‌ها در حالی رخ داد که بر همگان ثابت شد هیچ کس این دختر فوت شده را کتک نزده و به او تعرض نشده است.

وی با انتقاد از شایعه پذیر بودن و قبول دروغ‌های شبکه‌های خارجی توسط برخی شهروندان گفت: چرا باید بعضی‌ها حرف بیگانگان را با حرص و وله قبول کنند، اما حرف خودی‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های خودمان را نپذیرند؟

امام جمعه موقت یزد از تجزیه ایران به عنوان یکی از مهمترین اهداف دشمن یاد کرد و افزود: این کشور ۴۳ سال است که با خون دل‌ها به جایگاه کنونی رسیده و به این پیشرفت می‌بالیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.