حمله روسیه با پهپاد‌های انتحاری به کی یف

مقامات اوکراینی از حملات پهپادی روسیه به پایتخت این کشور خبر دادند.

حملات روسیه به اوکراین ادامه دارد و پهپاد‌های انتحاری، منطقه کی یف را هدف قرار می‌دهند. تاکنون در این حملات دست کم دو نفر در شهر جنوبی میکولایف کشته شدند. این در حالی است که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، بار دیگر خواستار تقویت دفاع هوایی به واسطه کمک متحدان غربی شده است.

اولکساندر سنکویچ، شهردار میکولایف بامداد پنجشنبه در شبکه پیام رسان تلگرام اعلام کرد: شهر میکولایف در جنوب اوکراین در طول شب "به طور گسترده" گلوله باران شد. حداقل هفت نفر ناپدید شده اند و اجساد دو تن از آن‌ها تاکنون پیدا شده است.

وی افزود: پهپاد‌ها منطقه کیف را هدف قرار داده اند. پهپاد‌های انتحاری، حملاتی را با هدف قرار دادن تأسیسات زیرساختی در منطقه کی یف انجام می‌دهند. این حملات پهپادی روز پنجشنبه پس از سه روز حملات مرگبار روسیه به اهداف غیرنظامی در سراسر اوکراین، از جمله منطقه پایتخت، انجام شد.

آندری نبیتوف رئیس پلیس منطقه کی یف نیز اعلام کرد سه پهپاد انتحاری به منطقه بوچا حمله کردند. رئیس پلیس در مورد اینکه چه نوع تأسیسات زیربنایی در بوچا هدف قرار گرفته است، توضیحی نداد.

او گفت هواپیما‌های بدون سرنشین نیز در طول شب به اهدافی در منطقه ماکاریف در کیف حمله کردند. وی از ساکنان محل خواست که از محل حملات فیلم نگیرند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

برچسب ها: روسیه ، جنگ اوکراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
سیاستمداران دول مستکبر که کرسی دائمی سازمان ملل را دارند عاری از اخلاق درست و بشر دوستانه سیاسی هستند و مستعمرات زیادی در دنیا به شکل نوین دارند که منابع آنان را غارت میکنند لذا خود را صاحب جهان میدانند و برخی برای منافع خود کشورهای تحت نفوذ خود را به جنگ با رقیب میفرستند لذا امام امت ره به همه مسئولین دنیا فرمود که کسب هر نوع علمی باید با تهذیب نفس همراه باشد و الا پیشرفتها باعث فساد و استعمار و بردگی بشریت قرار میگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
از مردم خواسته از بمباران و حملات فیلم نگیرند و به اشتراک نگذارند !!
حالا ببینید واقعا کسی فیلم میگیره یا نه !!
وقتی رئیس پلیس میگه نگیرید والا کسی نمیگیره وباید گوش کنند و نگیرند..!
حالا اگه تو کشورما باشه همه میشن گوشی به دست و فرستادن برای اینور اونور و کلا همه جا.. و اگه بگن چرا ؟! میگن ای وای که حقوق مردم را پایمال کردن و ظلم میکنند به مردم که چرا میگن فیلم نگیرن و اصلاشخصی و خصوصیه و هرکی دلش خواست و... !
امان از بعضیها که هرکاری اونوریها میکنند قانون و اصلا حکم خداست ولی برای خودما میشه دشمن مردم !
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۹:۵۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
باید از امکانات شبکه مجازی در این موارد به وفور استفاده شود. این شبکه ها عاملی بسیار مهم در نابودی خودشان خواهد بود. باید در جنگ سایبری لشکر سایبری با تکیه بر نیروی پراستعداد جوان ایرانی تشکیل دهید.
آخرین اخبار