استاندار خراسان جنوبی از توزیع ۷۶۱ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال تفاهم نامه‌ای بین استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی کشور به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان امضا شده که بند‌های مختلف آن در طول سال اجرایی می‌شود.

او افزود: این تفاهم نامه در سر فصل‌های تأمین لوازم ضروری مددجویان، جهیزیه، اشتغال، تأمین تجهیزات بیماران خاص و کمک هزینه سبد غذایی مادران و کودکان دارای سوء تغذیه است.

قناعت اظهار کرد: مرحله اول این تفاهم نامه به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، شامل تهیه اقلام ضروری زندگی بوده که تأمین و توزیع شده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله دوم تفاهم نامه مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان بوده که همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ۷۶۱ سری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی تهیه شده که بخشی از آن امروز و بقیه تا میلاد پیامبر اکرم (ص) در همه شهرستان‌های استان به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.

به گفته او هر سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی است.

قناعت با قدردانی از پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان برای تحقق این موضوع اظهار امیدواری کرد که با تلاش این بزرگواران شاهد تحقق همه بند‌های این تفاهم نامه باشیم.

این تفاهم نامه تیر امسال و با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن و اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در خراسان جنوبی به امضای قناعت استاندار خراسان جنوبی و بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.