زوار پاکستانی که از اربعین حسینی جا مانده بودند امروز با ۱۲۰ اتوبوس خود را به مرز میرجاوه رساندند تا در مراسم سالروز شهادت امام رضا علیه السلام شرکت کنند.

  حسینی مسئول ستاد مردمی شهرستان میرجاوه گفت زائرسرای امام رضا علیه السلام اولین مکانیست که زائرین پاکستانی وارد میشوند و ما هم از زائرین خدمات همچون صبحانه و نهار و شام و مسائل بهداشتی خدمات ارائه میدهیم.

حسنی زاده معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری میرجاوه گفت با توجه به مشکلات ویزای که در عراق بود و این زوار نتوانستند به اربعین برسند.

وی افزود از ۳۰ شهریورماه تا ۲مهرماه حدود ۵هزار زائر پاکستانی با ۱۲۰ اتوبوس وارد پايانه مرزی میرجاوه شدند و برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد ۱۵۰ اتوبوس دیگر فردا به مرز ایران می‌رسند و جا دارد با توجه حجم زیاد زوار در مرز مسولان در استان همکاری لازم برای استقبال خوب از زائرین پاکستانی داشته باشند.

شاهکرم مدیر پایانه مرزی میرجاوه نیز گفت از ابتدای محرم تاکنون ۲۵هزار نفر از زوار پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه با ۲۰۰ اتوبوس و نیز بصورت پیاده از پایانه مرزی میرجاوه عبور کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار