مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت : ۱۹۰۳ زائر پاکستانی اربعین حسینی از خدمات امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر در پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه بهره مند شدند.

علیرضا میربهاءالدین  اظهار کرد: همچنین ۸۸۹ نفر از خدمات درمان سرپایی و ۸۱۹ نفر نیز از خدمات تست فشار و قندخون بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۱۰۷۱۰ عدد ماسک ، ۲۳۰۰ عدد محلول ضد عفونی را از جمله اقلام توزیع شده بین این زائران عنوان کرد.

وی همچنین گفت: تعداد ۲۰ دستگاه چادر در دو اردوگاه جهت اسکان اضطراری زوار نصب و ۱۹۵ زائر پاکستانی توسط نجاتگران این جمعیت در پایانه مرزی ریمدان اسکان اضطراری داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در خصوص برپایی ایستگاه های آموزشی اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی زوار ، برنامه های آموزشی توسط مربیان مسلط به زبان اردو و یا همراه با مترجم با استفاده از پوسترهای طراحی شده به زبان اردو جهت ۱۸۲۰ نفر فراگیر در قرارگاه های ویژه اربعین حسینی اجرا شد.

میربهاءالدین افزود: خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی در این دو منطقه با حضور ۵۵۲ نفر روز نجاتگر و ۱۸۰ نفر روز پرسنل در قالب ۱۸۸ تیم عملیاتی ، ۳۹ مربی امداد و نجات و ۷۷ عضو جوان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار