عضو شورای شهر شیراز گفت: نمایش محشر به عنوان یک نمایش میدانی مطلوب در نشان دادن راه انبیای الهی و انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید موفق عمل کرده است.

علیرضا اسکندری، با اشاره به اجرای نمایش میدانی «محشر» در این کلان‌شهر گفت: نمایش «محشر» به عنوان یک نمایش میدانی مطلوب در نشان دادن راه انبیای الهی و انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید موفق عمل کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمایش «محشر» اثر هنری فاخری در ابعاد نور، صدا، اجرا و ... است و از تمامی دست‌اندرکاران این نمایش میدانی به ویژه شهرداری شیراز تشکر می‌کنیم.

او گفت: در این نمایش مبعث پیامبر، صحرای محشر و روایت‌های قرآن کریم به تصویر کشیده شد که این هنر رسانه سمعی و بصری است که پیامد‌های دینی و فرهنگی پیامبران را که برای بشر به ارمغان آورده اند به نمایش بگذارد.

اسکندری با اشاره به تاثیر فضای مجازی گفت: رسانه امروز گاهی در مسیر چندان خوبی به ویژه برای نسل جوان قرار نمی‌گیرد، اما این قبیل کار‌های هنری می‌تواند به نسل جدید ما راه درست و راه انبیای الهی را نشان دهد و این نمایش یک اجرای میدانی موثر به شمار می‌رود که در این زمینه موفق عمل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار