کارگردان نمایش بزرگ محشر گفت: تاکید ما برای اجرای این نمایش، استفاده از ظرفیت بومی فارس بوده و در این نمایش تمام ۱۵۰ هنرور از این استان تامین شده‌اند.

صادق فتاحی با اشاره به پیش تولید نمایش میدانی محشر گفت: حدود سه ماه برای آمادگی نمایش در زمین گود کارخانه سیمان شیراز زحمت کشید شد و حدود ۲۷ روز مرحله پیش تولید به طول انجامید.

او، نمایش میدانی دارای دشواری‌های خاص خود است، تعداد بازیگران را حداقل ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: پشت صحنه سخت و وجود مواد منفجره، تعویض به هنگام لباس در آیتم‌ها، تامین کابل برای برنامه‌های نور و ... همگی از دشواری‌های کار نمایش میدانی محشر بود.

کارگردان رویداد محشر گفت: حدود ۷۰ نفر از دست‌اندرکاران این نمایش از تهران و حدود ۱۷۰ نفر از شیراز در حال فعالیت هستند.

فتاحی گفت: از سال ۹۰ شخصا وارد عرصه نمایش میدانی برای اجرا شدیم و از سال ۹۷ مستقلا نمایش میدانی را آغاز کردیم و در واقع محشر نخستین اثر ما از سال ۹۷ است. فصل شیدایی و تنهاتر از مسیح از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

او که استقبال شبانه بیش از ۶ هزار نفری مردم شیراز از این نمایش را مایه خرسندی خود می‌داند، گفت: عشق به نمایش میدانی موجب می‌شود با تمام سختی‌ها در این عرصه تلاش کنیم.

فتاحی همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت بومی استانی فارس در اجرای این نمایش، گفت: از شخصیت اصلی نمایش تا سایر هنروران همگی از فارس تامین شدند و همچنین در استفاده از ظرفیت شیراز برای بحث نور و صدا تاکید ویژه داشتیم که همین امر موجب شد فرصت تجربه تولید نمایش توسط مردمان این کلانشهر فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار