سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت وضعیت خود را بررسی کنند.

زینل پور گفت: از اردیبهشت با مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه تعدادی از مردم در دهک دهم و در لیست پرداخت یارانه قرار نگرفتند.
او می‌گوید: این افراد از ۲۰ اردیبشهت باید به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت می‌کردندکه افرادی که تا ۱۵ خرداد ثبت اعتراض کردند یارانه‌های آن‌ها تا ۲۰ مرداد امسال پس از بررسی مجدد و مورد مشمول بودن برقرار شد.
به گفته سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برای عده‌ای بازهم به دریافت نکردن یارانه‌ها اعتراض داشتند از طرف سازمان هدفمندی شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اعلام شد و متقاضیان جامانده از دریافت یارانه‌ها می‌توانستند دلیل قرار گرفتن در دهک را مشاهده و برای رفع مشکل اقدام کنند.

زینل پور گفت: افرادی که از سال ۹۳ از دریافت یارانه انصراف دادند و افرادی که از سال ۹۵ بدلیل تراکنش مالی یا دلایل دیگر مشمول دریافت یارانه نبودند، میتوانند به سامانه حمایت مراجعه و ثبت نام کنند که پس از بررسی اطلاعات آن‌ها یارانه معوقه به حسابشان واریز میشود.
او گفت: افرادی که می‌خواهد یارانه آن‌ها از سرپرست جداسازی شود، می‌توانند به فرمانداری مراجعه کنند و نامه جداسازی از سرپرست دریافت و به سامانه مراجعه و آن را ثبت کنند.
زینل پور گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
سلام. بنده از جاماندگان بودم. ثبت نام کردم. یارانه ۱۳۹ به حسابم واریز شد. درسته که معوقات را همراه یارانه مهرماه می‌دهند؟ آیا معوقات ۴ ماه گذشته به من تعلق می گیرد یا نه؟