فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سه نفر از زورگیران تفرجگاه دره گاهان تفت خبر داد.

سردار بهدانی فرد گفت: این افراد با سوء استفاده از خلوتی تفرجگاه دره گاهان تفت و با استفاده از قمه، دشنه و چاقو به زوج جوانی حمله کردند و پس از تهدید آن‌ها اقدام به بستن دست و پای این زوج و سرقت اموال آن‌ها نمودند.

او می‌گوید: گرچه متهمان هیچ علائمی از خود بر جا نگذاشته بودند و زوج مورد حمله نیز به دلیل استرس و ترس از حادثه پیش آمده، قادر به شناسایی این افراد نبودند، اما با راه اندازی گشت‌های عملیات ویژه و با حضور کارآگاهان پلیس در سطح استان، جلساتی تشکیل شد و با بسیج امکانات متهمان در یکی از مناطق حاشیه شهر یزد ردگیری و در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان یزد این افراد سابقه شرارت و سرقت مسلحانه و حمل سلاح غیرمجاز در استان‌های دیگر را هم دارند.

بهدانی فرد گفت: برای کنترل تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، افراد یا دستگاه‌هایی که متولی این اماکن هستند اعم از شهرداری یا منابع طبیعی باید برای این مکان‌ها نگهبان بگذارند و دوربین نصب کنند تا خانواده‌ها با خیال راحت در آنجا به تفریح بپردازند.
او از دستگاه قضایی هم خواست با سارقان سابقه دار که سابقه شرارت دارند، برخورد جدی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۳:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۶:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
همان دره گاهان اعدامشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
مسئولان استان یزد از ورود افغانستانی ها و اهالی سیستان و بلوچستان و غریبه ها و اهالی شهرهای دیگر که هیچ تناسبی با فرهنگ استان یزد ندارند جلوگیری کنند که اگر جلوگیری نشود امروز شاهد زورگیری و فردا شاهد شاید اتفاقات بدتر باید بود چرا به بهانه گردشگری سلامت و انواع گردشگری این همه افراد غریبه و مهاجر راه می دهند امنیت مردم یزد مهم تر از جمع آوری ثروت از گردشگری است لطفا مسئولان از ورود بی رویه مهاجران و اهالی استان های دیگر به یزد جلوگیری کنند استان یزد دچار خشکسالی شده دیگه چقدر ظرفیت پذیرش مهاجران و اهالی استان های دیگه را دارد