مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری کرمان، فرصتی برای ارتباط با بازار گردشگری بین‌المللی خواهد بود.

فریدون فعالی به پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری استان کرمان از تاریخ ۵ تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در حوزه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت.

او به حضور آژانس‌های مسافرتی بزرگ کشور در این نمایشگاه سراسری پرداخت و افزود: برگزاری نمایشگاه گردشگری کرمان، فرصتی برای ارتباط با بازار گردشگری بین‌المللی خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه صنایع‌دستی، نقش موثری در مبادلات فرهنگی، صادرات کالا، اشتغال‌زایی، جذب توریسم و همچنین بالا بردن سطح تولید ملی دارد؛ بنابراین برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین دو حوزه صنایع‌دستی و گردشگری، این دو نمایشگاه به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه، فرصتی برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است تا از تجربه بازاریابی و توان ملی و بین‌المللی این حوزه استفاده کنند و از سویی دیگر هنرمندان صنایع‌دستی نیز از این فرصت برای معرفی توانمندی‌ها، تولیدات و ارتباط با بازار و سلیقه مخاطب بهره‌مند خواهند شد.

فعالی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان و دیگر استان‌های کشور در سالنی به مساحت هزار متر مربع انجام می‌گیرد، بیان کرد: در تلاش هستیم در این نمایشگاه جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان را در قالب نقشه، برشور(جزوه)، سی‌دی و کلیپ‌های جدید و متنوع که با همکاری برخی دستگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری تهیه شده است در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار دهیم.

او بیان داشت: برای هرچه با شکوه‌ برپاشدن پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری استان کرمان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان کرمان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.