پلیس فدرال آمریکا احتمال دارد به زودی به خانه حامیان و اطرافیان ترامپ یورش ببرد.

مقامات پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در نظر دارند برای انجام تحقیقات بیشتر درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا به خانه اطرافیان وی یورش ببرند. 

بر این اساس، هرمیت دیلون، معاون شاخه حزب جمهوریخواه آمریکا در ایالت کالیفرنیا مدعی شد به زودی اف بی آی به خانه چند تن از نزدیکان و حامیان ترامپ یورش خواهد برد. این تحقیقات درباره حملات ششم ژانویه به ساختمان کنگره است. 

این مقام جمهوریخواه با متهم کردن دموکرات ها به سوء استفاده از قدرت افزود: این افراد تنها براساس متمم اول قانون اساسی آمریکا درباره آزادی بیان، به حمایت از شعار نخست آمریکا (شعار ترامپ) پرداخته بودند. آنها با تاکتیک های ارعاب آور به دنبال هدف قرار دادن حامیان رئیس جمهور پیشین هستند. 

با این حال، هنوز معلوم نیست کدام یک از نزدیکان یا حامیان ترامپ هدف تحقیقات و تفتیش پلیس فدرال آمریکا قرار خواهند گرفت. 

رئیس دموکرات کمیته اطلاعات سنای آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا به کمیته اجازه دهد درباره تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا و همچنین آسیب احتمالی به اسناد فوق محرمانه به دلیل احتکار دونالد ترامپ به کمیته اطلاعاتی داده شود.

او در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: شفافیت قاضی در این مورد به شکل فوری مورد نیاز است، زیرا سوء استفاده از اسرار دولتی می‌تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد.

پیش تر در یورش اف بی آی به خانه ترامپ در فلوریدا، ده ها سند محرمانه و طبقه بندی شده که وی بدون اطلاع اقدام به خارج کردن آنها از کاخ سفید کرده بود، کشف شد. اکنون تحقیقات گسترده تری درباره ماهیت و نیز تخلفات احتمالی ترامپ در حال اجراست. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار