اداره کل راه و شهرسازی قم برای متقاضیان با وضعیت«رد درخواست» اطلاعیه جدید صادر کرد.

در اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی قم آمده است: برای هر متقاضی با  وضعیت رد درخواست توضیحاتی در پروفایل درج شده است.

۱- رد درخواست به دلیل عدم بارگذاری مدارک:
این دسته از متقاضیان که #هیچگووونه مدارکی بارگذاری نکرده باشند می‌بایست وارد پروفایل سامانه شوند چنانچه گزینه اعتراض برای آن‌ها فعال بود آن را ثبت نمایند در غیر این صورت حذف قطعی هستند.

۲- رد درخواست به دلیل عدم واریز وجه در موعد مقرر و اعلامی:
این گروه به دلیل واریز نکردن آورده اولیه در مدت زمان ۱۵ روز حذف قطعی هستند و می‌بایست تا اتمام پالایش تمامی متقاضیان منتظر بمانند در صورت وجود ظرفیت، مجدد به آن‌ها فرصت داده می‌شود.

۳-رد درخواست به دلیل استعلام فرم ج:
این دسته از متقاضیان که هفت هزار نفر هستند می‌بایست تا ارسال پیامک برای مراجعه به این اداره کل منتظر باشند. پروسه و فرآیند بررسی فرم ج آن‌ها زمان بر بوده و ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد.

۴- رد درخواست به دلیل مشکل سابقه سکونت:
سابقه سکونت ۵ ساله در شهر مورد درخواست یکی از شروط اصلی قانون ساماندهی مسکن است. چنانچه فرد به این دلیل رد شده باشد، فقط و صرفا با ارائه مدرک معتبر و اعلامی از سوی وزارت، مجدد سامانه برای ایشان به مدت ۲۴ ساعت برای بارگذاری مدرک جدید باز خواهد شد.
این گروه از متقاضیان برای اصلاح و ارائه مدارک تا پایان شهریور ماه فرصت دارند. در غیر این صورت حذف آن‌ها قطعی خواهد شد.

۵- رد درخواست به دلیل مشکلات اطلاعات هویتی یا مدارک بارگذاری شده (مواردی همچون کارت ملی قدیمی، یا عدم بارگذاری صفحه توضیحات شناسنامه و.)
برای این دسته از افراد نیز تا پایان شهریور ماه فرصت فراهم است تا نسبت به اصلاح اطلاعات یا مدارک اقدام نمایند. چنانچه تا تاریخ اعلامی اقدام ننمایند به منزله حذف از طرح خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار