سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری ۳ سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۵ فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عزت اله عبدلی نسب گفت: در پی وقوع چند سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در نقاط مختلف شهر جیرفت، ماموران کلانتری ۱۵ مالک اشتر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیجویی‌های پلیسی موفق شدند سه متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این افراد را با زیر نظر گرفتن نامحسوس آنان، هنگام سرقت با گاری دستگیر کنند.

او افزود: این متهمان پس از رو به رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره نقاط مختلف شهر اعتراف کردند که ماموران در ادامه ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه این سارقان برخی اموال مسروقه شامل سیم و کابل، جک ساختمانی، دستگاه جوش، لنز دوربین، درب و پنجره، میلگرد و برخی ابزارآلات ساختمانی را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت با اشاره به معرفی این سارقان به مرجع قضایی و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان افزود: گشت زنی تیم‌های انتظامی در نقاط مختلف شهر به ویژه در قسمت‌هایی که اماکن تجاری، صنفی و اماکن در حال ساخت بیشتری وجود دارد افزایش خواهد داشت، اما توصیه می‌شود حتما مالکان برای اماکن در دست ساخت خود نگهبان بگمارند و از حفاظت فیزیکی و اجرای حصار در ابتدای ساخت و ساز‌ها غافل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار