جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله سرآسیاب با دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۵۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسن خالقی در حاشیه بازدید مسئولان محله سرآسیاب کرمان از دستاورد‌های طرح پاکسازی محله محور گفت: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم، طرح پاکسازی محله محور در مناطق جرم خیز سرآسیاب کرمان با تلاش ماموران کلانتری ۱۸ شهرستان کرمان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل‌های شناسایی شده اعزام و در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۱۷ سارق، ۱۸ نفر اراذل اوباش و ۸۰ معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

سرهنگ خالقی با اشاره به کشف ۵۱ فقره سرقت بیان داشت: در همین راستا مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی کشف و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو متخلف، پلاک مخدوش و فاقد پلاک و دارای دستور قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد.

او گفت: در اجرای این طرح از ۵۰ منزل خرده فروش بازدید و ۱۰ نفر دستگیر و ۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز از توزیع کنندگان کشف و در بازدید از ۴۵ کارگاه ضایعاتی ۲۰ کارگاه پلمب شد.

سرهنگ خالقی با اشاره به کشف ۷ هزار سیگار قاچاق از یک باب مغازه و استمرار این طرح‌ها بیان داشت: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار