فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه سال‌های متمادی از دوران دفاع مقدس گذشته است، گفت: انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان باید مستمر باشد.

امیر قادری فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس گفت: امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثارو شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی‌های استکباری جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را همواره سازد.

وی گفت: در طول سال هم باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف رشادت و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را در دفاع از تمامیت اراضی کشور طی ۸ سال دفاع مقدس برای مردم و نسل نوجوان و جوان تبیین کرد.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

وی گفت: اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما هم برنامه‌های برگزار شده طی هفته دفاع مقدس را پوشش داده و محتوای ارزشمند آن را به صمع و نظر مردم برساند.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.