هادی یوسف پورآذری گفت: نخستین رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات صنعت فرودگاهی ایران برای نخستین بار توسط معاونت برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اجرا میشود.
به گفته راهبر معاونت برنامهریزی و نظارت شرکت فرودگاهها این معاونت با بهرهگیری از الگوهای بینالمللی و براساس شاخصهای تعیین شده توسط ACI، اقدام به طراحی نخستین رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات فرودگاهی ایران کرده است.
او می گوید: موسسات و نهادهای بینالمللی فعال در حوزه صنعت فرودگاهی با هدف ایجاد رقابت مثبت و انگیزه در بین فرودگاهها برای کمک به بهبود تجربه مسافران، خدمت رسانی بهتر به مردم و نیز رشد و ارتقاء صنعت فرودگاهی، اقدام به برگزاری جایزه جهانی کیفیت خدمات کرده اند و هرساله براساس شاخصهای کلیدی عملکرد، فرودگاههای برتر را در حوزههای مختلف معرفی میکنند.
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران می گوید: امروزه باتوجه به گسترش فعالیت سازمانها و نهادهای خدماتی ارائه خدمات با کیفیت بهتر به جامعه هدف و مخاطبان از اهمیت ویژهای برخوردار است .
او گفت: فرودگاهها در تمام کشورها به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی، برای افزایش تعامل با شرکتی تجاری، ارتقای امکانات خود و نیز اطمینان از بهترین تجربه مسافران و ایجاد رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به فرودگاهها تلاش میکنند.