شهرداری شیراز از شهروندان به عنوان یکی از اعضای اتحادیه شهر‌های تاریخی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در مسابقه فیلم و نقاشی هجدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهر‌های تاریخی در شهر آندونگ کره جنوبی شرکت کنند.

آندونگ میزبان هجدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهر‌های تاریخی با هدف معرفی شهر‌های عضو اتحادیه به شهروندان این شهرها، مسابقه‌ای بین‌المللی در دو محور فیلم و نقاشی برگزار می‌کند.

این مسابقه یکی از رویداد‌های جانبی این کنفرانس است که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود و از شهروندان شیراز به عنوان یکی از اعضای این اتحادیه دعوت شده تا با ارسال فیلم‌های ضبط شده و نقاشی‌های خود در این برنامه مشارکت کنند.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با توجه به عدم پذیرش مستقیم آثار توسط دبیرخانه کنفرانس، از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید، آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه جاری به این اداره کل ارسال تا آثار منتخب به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود.

شایان ذکر است این جشنواره در بخش فیلم با موضوع «تمام دلربایی شهر من» با محور ارزش‌‎های تاریخی و فرهنگی، سفر‌ها و بخش‌هایی از زندگی روزمره در شهر، تاریخ و میراث فرهنگی، غذا، لباس و معماری و رویداد‌ها و جاذبه‌ها برای رده سنی بین ۱۳ تا ۲۳ سال برگزار می‌شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند.

بخش دوم به نقاشی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال با موضوع «طراحی نقاب صورت» اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قوانین مسابقه و دریافت فرم ثبت نام به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به نشانی shiraz.ir مراجعه و یا با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کتتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.