استاندار کرمان تکمیل و تجهیزات امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان را با اهمیت و ضروری دانست.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در بحران همه به دنبال نجات جان خودشان هستند، اما نیرو‌های هلال احمر نجات جان دیگران را در اولویت قرار می‌دهند.

او افزود: جمعیت هلال احمر فضایی برای امدادرسانی در بحران است.

استاندار کرمان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های بی دریغ نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر در حوادث افزود: امدادرسانی در بحران کار سختی است.

او با اشاره به ارزش خدمات نیرو‌های هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در امر امدادونجات، بهداشت، درمان و توانبخشی دارد و بسیار خرسندیم چنین ظرفیت‌هایی برای رفع گرفتاری مردم در استان داریم.

فداکار با اشاره به اهمیت و ضرورت تکمیل و تجهیزات امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان گفت: پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق هلال احمر کرمان در کنار ساختمان بحران تبدیل به بزرگ‌ترین مجموعه در پاسخ و امدادرسانی در بحران شده است.

استاندار کرمان با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند جمعیت هلال احمر استان در حوادث اظهار کرد: حضور نیرو‌های هلال احمر در کنار حادثه دیدگان امیدبخش و انرژی دهنده است.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان در حادثه اخیر پدیده مونسون از لحظات اولیه در مناطق متاثر از این پدیده حضور یافتند و خدمات خوبی ارائه کردند.

فداکار گفت: استان کرمان همیشه شاهد حوادث گوناگون و متعددی است که همیشه حجم زیادی از مشکلات بر دوش جمعیت هلال احمر و سایر ارگان‌های امدادی می‌گذارد.

در بازدید استاندار کرمان از بخش‌های مختلف مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی، مرکز بین المللی آموزش‌های تخصصی امدادونجات، پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی ومدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان و هیات همراه نیز حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار