معاون توسعه و منابع استانداری کرمان گفت: در هفته دولت ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان به جیرفت اختصاص پیدا کرده است.

علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری جیرفت گفت: در طول یک سال گذشته در حوزه پروژه‌های اقتصادی اتفاقات خوبی رخ داده است.

او افزود: در هفته دولت ۷۷۸ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان رونمایی شده است که ۷ هزار میلیارد تومان بخش دولتی و ۱۵ هزار میلیارد تومان بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است.

به گفته بیگ زاده ، از این تعداد ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان به جیرفت اختصاص پیدا کرده است.

معاون توسعه و منابع استانداری کرمان گفت: با وجود اینکه شهیدان رجایی و باهنر یک دوره کوتاه مدیریتی را به خود اختصاص دادند، اما سجایای اخلاقی این دو شهید بود که مورد محبوبیت قرار گرفتند.

او تصریح کرد: ولایت پذیری یکی از سجایای شهید باهنر بود، ساده زیستی دومین خصیصه این دو شهید گرانقدر بود مدیریت جهادی یکی دیگر از خصیصه‌های این دو شهید بود یعنی خدا را دیدن خود راندیدن که امیدوارم همه مدیران و دولت مردان ویژگی‌های مدیریتی شهید باهنر و شهید رجایی سرلوحه کار خود قرار دهند.

بیگ زاده با اشاره به حدیث گرانبهایی از پیامبر اکرم (ص) گفت: رسول اکرم فرمودند اگر خدا بخواهد به کسی نیکی دهد حاجت مردم را در دستان او قرار می‌دهد.

معاون توسعه و منابع استانداری کرمان افزود: دولت سیزدهم مردمی بودن و در جمع مردم بودن را به تعصی از رفتار شهیدان باهنر و رجایی، دنبال میکنند تا از نزدیک مشکلات مردم را رسیدگی کنند.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت هم در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: امروز فاز اول تصفیه خانه آب شرب جیرفت افتتاح شد.

او بیان کرد: در هفته دولت پروژه‌هایی با اعتبار حدود ۸۷۹ میلیارد تومان درحوزه مختلف در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شده است.

فرماندار جیرفت گفت: در بحث اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی نیاز به اعتبارات ویژه‌ای داریم.

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به تولیدات کشاورزی در منطقه به فعال سازی راه آهن، پایانه بار هوایی نیاز داریم در حوزه اعتبارات مشکلات فراوانی داریم.

به گفته بلندنظر، بیمارستان ۲۸۵ تختی جیرفت باید هرچه زودتر به سرانجام برسد مشکلات مدارس کانکسی باید مرتفع شود کلاس درس دانش آموزانی که در مدارس کانکسی درس می‌خوانند باید ساخته شود.

فرماندار جیرفت اظهارکرد: پست فوق توزیع برق برای ساردوئیه راه اندازی شود تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: هفته دولت فرصتی است که مدیران گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند.

او می‌گوید: همانطور که رهبر معظم انقلاب به این نکته اشاره داشتند آنچه انجام می‌دهید مردم را در جریان بگذارید دولت مردان با ارائه گزارشات مردم را در جریان عملکرد خود قرار می‌دهند.

امام جمعه جیرفت گفت: دولت علیرغم همه مشکلات، ارز بی سابقه و بحث ویروس منحوس کرونا، روزانه تعدادی زیادی از مردم از دست می‌رفتند و تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع دولت سیزدهم توانست مشکلات را پشت سر بگذارد.

به گفته حجت الاسلام تارم،  رئیس جمهور مصلحت کشور و مردم را بر هر امری ترجیح داد و جراحی بزرگ اقتصادی را انجام داد.

امام جمعه جیرفت گفت: مردم ما مردم با بصیرت و آگاهی هستند و همکاری کردند روز به روز شاهد کاهش تورم هستیم روند خوبی است.

او به سفر رئیس جمهور اشاره کرد و تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به جیرفت باعث امید بیشتر به مردم شد رهبر هم کار را تحسین کردند مردم وقتی می‌بینند مسئولین در کنارشان هستند باعث امید و التیام درد می‌شود.

به گفته حجت الاسلام تارم، در آخرین سفر استانی رئیس جمهور به جنوب کرمان خبر خوشی که اعلام کردند باعث خوشحالی وصف ناپذیر مردم شد.

امام جمعه جیرفت گفت: استان کرمان بسیار پهناوری است برای رسیدگی بهتر به مشکلات مردم چاره‌ای جز تقسیم استان نیست، قسمت اعظم آن انجام شده و در مجلس هم ان شالله به تصویب می‌رسد واین امر باعث می‌شود مسئولین در شمال و جنوب به کار مردم بهتر رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.