فرماندار شهرکرد از افزایش ۳۶ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به پارسال خبرداد.

عبدالعلی ارژنگ در نشست کمیته برنامه ریزی شهرکرد اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی، قانون استفاده متوازن، نفت و گاز و توسعه باغات و اراضی شیبدار در مجموع یک میلیارد و ۹۷۳ میلیون و ۳۴۵ هزار ریال به این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: این مبلغ به تفکیک از محل اعتبارات استانی ۵۴۶ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال، از محل نفت و گاز ۲۲۶ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال قانون استفاده متوازن ۳۲۵ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال و توسعه باغات ۱۵۳ هزار میلیارد ریال در ۲۴ فصل و ۱۷۴ طرح در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده مطابق با سند آمایش در برنامه توسعه‌ای شهرستان شهرکرد و همچنین ابلاغ اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به میزان ۹۹۵ میلیارد تومان برخی از طرح‌های مهم و تاثیر گذار شهرستان که در سنوات گذشته متوقف بودند شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: پارسال با ابلاغ اعتبارات محرومیت زدایی به اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و اعتبارات آب روستایی راه و عشایری در حوزه آب بهداشت و مدارس اقدامات مطلوبی صورت پذیرفت که ابلاغ اعتبارات مذکور باعث رشد اعتبارات به میزان ٧٨% در همان سال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار