نخست‌وزیر فنلاند تست مواد مخدر داد

به دنبال پخش تصاویر نخست‌وزیر فنلاند در یک مهمانی، از او تست مواد مخدر گرفته شد.

به تازگی تصاویری از «سانا مارین» نخست وزیر فنلاند، در یک مهمانی منتشر و به همین دلیل از او تست استفاده از مواد مخدر گرفته شده است.

به گزارش ایندیپندنت، فیلم سانا مارین با چند اینفلوئنسر در شبکه مجازی در یک مهمانی خصوصی منتشر شد که نخست‌وزیر فنلاند از چگونگی پخش آن اظهار بی‌اطلاعی و تاکید کرد: «هرگز از مواد مخدر استفاده نکردم.»

او همچنین اعلام کرد اگر اعضای حزب حاکم او را رد صلاحیت نکنند، بدون مشکل به کار خود ادامه خواهد داد. این اولین بار نیست که مصرف مواد مخدر در یک منصب دولتی یا دفاعی در یک کشور اسکاندیناوی گزارش می‌شود.

هفته گذشته افسر فرمانده گارد سلطنتی نروژ اعلام کرد که ۳۰ عضو این واحد به دلیل استفاده از مواد مخدر غیرقانونی در مرخصی اخراج شده‌اند و گفت: «من هیچ اعتمادی به این ۳۰ نفر ندارم که خودشان هم مصرف مواد مخدر را تأیید کرده‌اند.» تمام ۳۰ نفر از اخراج شدگان از اعضای یگان ارتش گارد پادشاه بودند که وظیفه حفاظت از خانواده سلطنتی نروژ را برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
بعضی از مسوولین ما باید تست بی عرضگی و بی حالی و بی انگیزگی و احتمالا تست خیانت به کشور بدهند .
Pakistan
ناشناس
۰۰:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
داده بچش پر کرده،مثل بعضیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
جدا چقدر قوانین سرسخت و خوبی دارند حتی برای سران مملکتشون.با این که اوضاع کشور همسایش امنیتی ولی بهونه نمیارن که به صلاح نیست و از این چرندیات
آخرین اخبار